Radno vreme filijala Voždovac, Vračar, Zemun, Zvezdara, Palilula, Čukarica i Novi Beograd 1 od Nove godine trajno će biti produženo radnim danima od 7.30 do 19 časova, kako bi korisnici mogli da dođu na šaltere i u poslepodnevnim satima da ulože reklamacije na komunalne usluge

BEOGRAD - Sa ciljem da se približi svojim korisnicima i omogući bolju, bržu i efikasniju komunikaciju sa njima, JKP „Infostan” produžava radno vreme velikih filijala od januara 2015. godine.

Radno vreme filijala Voždovac, Vračar, Zemun, Zvezdara, Palilula, Čukarica i Novi Beograd 1 od Nove godine trajno će biti produženo radnim danima od 7.30 do 19 časova, kako bi korisnici mogli da dođu na šaltere i u poslepodnevnim satima da ulože reklamacije na komunalne usluge, urade promene na uplatnicama i reše eventualne nedoumice sa računom objedinjene naplate.

Navedeni pogoni u kojima je koncentrisano najviše korisnika će raditi i svake subote u periodu od 8 do 13 časova. Svi korisnici za koje su nadležne manje radne jedinice Infostana radnim danima u poslepodnevnim časovima i subotom mogu otići u bilo koju drugu filijalu.

Naše preduzeće se produžetkom radnog vremena potrudilo da izađe u susret korisnicima i olakša im dolazak u filijale Infostana, saopšeno je iz ovog javnog preduzeća. Za sve stanovnike na teritoriji opštine Palilula ubuduće će biti nadležna filijala u ulici Ilije Grašanina 5, koja će raditi radnim danima u dve smene i subotom. Filijala Dunavski venac, smeštena sa leve obavle Dunava biće ugašena zbog racionalizacije poslovanja JKP „Infostan”.

Podsećamo korisnike da im je radnim danima u periodu od 7.30 do 15.30 časova na usluzi Kontakt centar, gde mogu dobiti sve potrebne informacije pozivom na brojeve telefona 395-4414, 395-4420, 395-4423. Pored toga, svaka filijala ima i svoju mejl adresu, a na dobijene mejlove odgovrara se u roku od 48 sati.

Na decembarskima računima za korisnike svake pojedinačne opštine biće istaknute informacije o kontaktima, mejlu i radnom vremenu filijala.