Saradnja Infostana i Beokom servisa
BEOGRAD - JKP „Infostan” je započeo saradnju sa „Beokom servisom” – Službom za komunikacije i koordinaciju odnosa sa građanima, kako bi odgovori na pitanja korisnika komunalnih usluga bili što efikasniji.
Pozivom „Beokomovih” brojeva telefona 0800-110-011 i 011/3090-007 operateri ove službe će odgovarati na pitanja koja se tiču računa za utrošene komunalne usluge, saopštavaju iz „Infostana”.
Na ovim brojevima korisnici će moći da dobiju osnovne informacije o sadržini svog računa, načinu plaćanja, reklamiranju komunalnih usluga, promenama na uplatnici, elektronskom pristupu računima, ali i o popustima i subvencijama koje je moguće ostvariti pri plaćanju.
Za sve preciznije informacije o proknjižavanju uplata i stanju neizmirenih obaveza korisnici će moći da se obrate kao i do sada lično, telefonom ili mejlom svim radnim jedinicama JKP „Infostan” koje se nalaze na teritoriji centralnih, gradskih opština.
Cilj „Infostana” je da odgovori na sve zahteve i pitanja korisnika, a saradnja sa „Beokom servisom” će unaprediti redovnu komunikaciju sa građanima.
Da podsetimo da je JKP „Infostan” omogućio svim korisnicima proveru stanja preko interneta, kao i detaljan pregled utrošenih komunalnih usluga i zaduženja iz prethodnog perioda kroz mesečni račun. Praksa unapređenja komunikacije sa korisnicima biće nastavljena i u narednom periodu, kaže se u saopštenju ovog javnog komunalnog preduzeća.
"DO 31. MARTA GRAĐANI ĆE VIDETI NAJŽEŠĆU BORBU PROTIV KORUPCIJE U POSLEDNJIH 24 GODINE" Vučić: Biće posebni mehanizmi, velike promene u narednih 100 dana