Predstavnici Grada Beograda i Turističke organizacije Srbije na juče održanom sastanku u Abu Dabiju predstavili su turističku ponudu i potencijal našeg grada i zemlje turističkim radnicima Ujedinjenih Arapskih Emirata.

Sa delegacijom arapske turističke industrije, koju je sačinjavalo 12 predstavnika hotela i receptivnih agencija, održani su „b2b” sastanci, kako bi što veći broj arapskih agencija uvrstio Beograd i Srbiju u svoju turističku ponudu.

beograd-abu-dabi-uae-letovi-turizam.jpg
Beoinfo 

"Sa dva leta dnevno iz Abu Dabija ka Beogradu i četiri puta nedeljno iz Dubaija, i bez potrebe izdavanja vize, Beograd sa okolinom predstavlja veoma atraktivnu destinaciju koja ima šta da ponudi tokom cele godine. Karakteristika putnika iz tog dela sveta je da putuju u manjim grupama, sa dosta članova porodice, da predstavljaju klijente visoke platežne moći, odsedaju u hotelima sa četiri do pet plus zvezdica i ostaju i po više nedelja na destinaciji. O tome koliko su dragoceni kao posetioci, dovoljno govori i podatak da troše preko 80 evra dnevno po osobi. Takođe, spadaju u obožavaoce prirode, čime cela okolina Beograda postaje vrlo zanimljiva za dnevne izlete do 120 kilometara", rekla je nakon sastanka Tijana Maljković, gradska sekretarka za privredu.

Turistički poslenici UAR pokazali su interesovanje i za lov, investicije u proizvodnoj industriji i kupovinu nekretnina pored reka.

beograd-abu-dabi-uae-letovi-turizam.jpg
Beoinfo 

Kako su prošle godine bili zemlja partner, Abu Dabi se, prema rečima njihovih turističkih predstavnika, već intenzivno priprema za Beogradski sajam turizma u želji da poveća interesovanje i broj turista iz ovog regiona.

Uz Tijanu Maljković, članovima delegacija obratio se i konzul Miloš Perišić i vršilac dužnosti direktora Turističke organizacije Srbije Marija Labović.

U okviru prezentacije premijerno je pušten i novi film TOS-a o Dunavu, a tom prilikom predstavio se i KUD „Lola” sa nekoliko interpretacija.

Tokom susreta razgovaralo se i o projektu „Beograd na vodi”, dogovorena je i posebna saradnja između turističkih zajednica dve zemlje, kao i dolazak velikog broja arapskih novinara u funkciji medijske kampanje radi promovisanja Beograda i Srbije.

(beograd.rs)