BEOGRAD - Grad Beograd danas je preuzeo brigu o poslovnom prostoru na svojoj teritoriji, koji se do sada nalazio pod kontrolom opština, što će, kako je objasnio gradski menadžer Goran Vesić omogućiti veće prihode, kako za grad, tako i za te opštine.

Vesić je objasnio da je današnjim usvajanjem Odluke o načinu postupanja sa nepokretnostima u svojini Grada Beograda rešen problem koji je mučio grad prethodne dve decenije kada nije postojala jasna evidencija imovine i kada prihodi nisu naplaćivani."Deo prihoda se trošio na plate zaposlenih u poslovnim prostorima.

Nedomaćinski se raspolagalo poslovnim prostorom da je DRI ustanovila da je više od pet miliona evra nenaplaćenih potraživanja od poslovnih prostora, a koji su prihodi grada", rekao je Vesić.

Na osnovu Zakona o javnoj svojini, objasnio je gradski menadžer, Grad Beograd preuzima brigu o poslovnom prostoru, što stupa na snagu 1. decembra, do kada je potrebno da se izvrši popis tog prostora.

"Opštine koje na svojoj teritoriji imaju poslovni prostor neće biti zakinute ni za jedan dinar, već će imati čak i veće prihode jer ćemo mi domaćinski raspolagati poslovnim prostorom", rekao je Vesić.

Prema njegovim rečima taj prihod će se deliti srazmerno između opštine i grada."I dalje će opštine dobijati prihod, ali s obzirom da će biti manje zaposlenih, da će se naplaćivati potraživanja, taj prihod će biti veći", rekao je Vesić.