BEOGRAD - Građani u prigradskim opštinama će, zahvaljujući javno-privatnom partnerstvu, dobiti mnogo bolji prevoz, veći broj linija i polazaka, rekao je predsednik Skupštine grada Nikola Nikodijević.

On je precizirao da javno-privatno partnerstvo nije bilo kakav odnos grada i države sa privatnim kapitalom, već potpuno nova institucija gde se udružuju privatni i javni interesi i stavljaju u službu resursa za koji nedostaju sredstva.

– To je svojevrsna zamena za podizanje kredita i zbog toga je doneta odluka Skupštine grada da se privatno partnerstvo uključi u javni prevoz. Za građane je važno da kod javno-privatnog partnerstva grad propisuje uslove koje smatra da su dobri za njih. Građani u prigradskim opštinama na ovaj način dobiće mnogo bolji prevoz, veći broj linija i polazaka, a propisano je da autobusi ne mogu da budu stari, da moraju da imaju klimu i kamere – rekao je Nikodijević.

On je podsetio da je po dolasku nova vlast zatekla čak 90 odsto vozila bez klime, zbog čega se postepeno radi na rešavanju ovog problema.

Nažalost, naveo je Nikodijević, ulaganja u javni prevoz zavise od naplate karata, a prema sadašnjim podacima čak 200.000 ljudi dnevno ne plaća prevoz.

Kada je reč o problemima sa Komunalnom policijom na koju se građani žale, Nikodijević je podsetio i da su često građani ti koji ih pozivaju zbog nereda u svom okruženju.

– Propisi i zakoni postoje za sve nas i svi moramo da ih se pridržavamo. Komunalna policija ima svoje nadležnosti, ali ako dođe do njihovog prekoračenja, tu smo da istražimo i sankcionišemo. Niko nije amnestiran od toga, jer upravo zbog toga što rade u ime države moraju svom poslu da pristupaju sa posebnom pažnjom i odgovornošću – naglasio je Nikodijević.

On je dodao da u gradu nema letnje pauze i da se radi 365 dana u godini.

Samo iz budžeta investicije iznose više od 24 milijarde dinara i zato će Beograd za dve godine izgledati kao prva moderna evropska prestonica, rekao je na kraju Nikola Nikodijević.

(Pink/Beoinfo)