Cosmopolitan i milenijalci po drugi put zajedno
Druženje i kreativnost povezali su se u inspirativnom kolažu projekata koje sa puno ljubavi gradi magazin Cosmopolitan
Izložba “Moje kreativno Ja 2” pripremana je više meseci. Potencijalni učesnici postavke postajali su vremenom sve inspirisaniji i kreativniji, da bi se na samom kraju došlo do izbora od 152 kandidata koji su svi zajedno poslali blizu 400 fantastičnih radova. U najuži krug ušlo je 38 kandidata, odnosno kreativnih rešenja, koji su svojom raznovrsnošću doprineli da se svi zajedno osetimo počastvovano na samoj izložbi. Radovi su bili podeljeni u 5 kategorija: zlatna, koralna, purpurna, neon i azurna.
Azurna Telenor kategorija je bila pravi pokazatelj koliko se digitalizujemo iz godine u godinu i kako se i umetnici sve više okreću aplikacijama kako bi izrazili svoju kreativnost. Svi prisutni gustirali su Gorki list, a oni koji su želeli da uživaju u prepoznaljivom ukusu piva, odlučili su se za poznate brendove Heineken ili Amstel. Naravno, za osveženje svih prisutnih pobrinula se Voda Voda.
NA ISTOM ZADATKU Vučić ih uċutkao rezultatima, pa potegli ljubitelje stranih para CRTU da vređa! Vlast nazvali ološem i udaraju najniže - NA PREDSEDNIKOVOG SINA