Pet godina već traje prepucavanje da li je Beograd više dobio ili izgubio uvođenjem Bus plus sistema, odnosno da li bi ga trebalo ukinuti.

Sistem naplate prevoza zaživeo je početkom 2012. godine, kada su umesto ranijih papirnatih uvedene plastificirane karte, baš kao i mogućnost da uz dva klika na vašem mobilnom telefonu saznate kada vam stiže toliko željeni autobus.

BUS PLUSOVCI, UGLEDAJTE SE NA ZAGREB: Uveli jeftinije karte, a švercovanje je nestalo preko noći

Busplus je, u međuvremenu, bio i jedna od tački razdora između pozicije i opozicije, a bez obzira što su mnogi pre nego što su došli na vlast najavljivali njegovo ukidanje, on je i dan danas aktuelan.

busplus-klub-karte-popusti.jpg
Dado Đilas 

A, jedan od razloga je i finansijske prirode.

RIGOROZNE MERE U PREVOZU: Kontrolori sad pišu i kazne za švercovanje

Naime, Grad Beograd je od marta 2016. imao mogućnost da raskine ugovor, odnosno otkupi sistem, ali po ceni od 5,6 miliona evra. Ako bi se na taj korak sada odlučili to bi značio minus gradskog budžeta od 4,6 miliona, ukoliko bi se to desilo u sedmoj godini eksploatacije 2,4, a osme - “samo” milion evra.

KONTROLORI SU UŠLI, A VI NEMATE KARTU? Evo kako zbog Bus plusa možete da završite 6 DANA U ZATVORU

Ranije je obelodanjeno da je “Apeks” u kompletan Busplus sustem uložio nešto više od 12 miliona evropskih novčanica.

POGLEDAJTE BONUS VIDEO:

Kurir TV: Mere za bolju naplatu prevoza

(Blic/Foto: Bus plus)