KO PREŽIVI PRIČAĆE: Otkrivena misterija! Evo zašto leti radi grejanje u autobusima GSP
Sigurno ste bili u situaciji da se leti vozite autobusom javnog prevoza, a da je u vozilu toplije nego što je napolju - gde je pakao.
Ni širom otvoreni prozori nisu dovoljni da rashlade pregrejana vozila. Problem je u tome što se neki autobusu “šteluju” pred sezonu, dok na nekima grejanje ne sme se isključi kako motori ne bi prokuvali!
"Ljudi ne mogu da dišu, a jednoj ženi je pozlilo od vrućine. Zamolili smo vozača da isključi grejanje, a on nam je odgovorio da ne može. S jeseni majstori, kako je objasnio, uključuju sisteme za grejanje, a onda autobus opet treba da prođe kroz servis da se grejanje isključi. Kad će njegov autobus stići na red, ne zna ni on", priča S.M.
Zbog pregrejanih autobusa, vozači su česta meta napada. Putnicima ne mogu da objasne da ne postoji način da automatski isključe sisteme za grejanje ili hlađenje.
"Svakog dana se raspravljam sa ljudima oko grejanja", priča jedan od vozača na liniji 95, sa peškirom oko vrata.
"Ne mogu da im objasnim da grejanje ne mogu da isključim, to rade majstori. Sve kolege imaju isti problem. Niko nije lud da se “kuva” i da sa ubrusom oko vrata vozi celu smenu".
Na starim vozilima grejanje ni leti neće biti isključeno. Motor dok radi dostiže određenu temperaturu, a uključen sistem za grejanje izbacuje topao vazduh, što sprečava prokuvavanje. To znači, kada bi grejanje bilo ugašeno, mnoga vozila bi ostala u kvaru posle 100 metara. Tako je autobus koji greje i kad su visoke temperature sigurno i neispravan!
Pošto starih vozila najviše ima u pogonima Karaburma i Zemun, sigurno je da će se putnici na linijama koje njijma pripadaju, poput 16, 23, 31, 95, 15, 83, 607, 702 i 706 "kuvati" tokom leta.
(Večernje novosti)
POGLEDAJTE BONUS VIDEO:
"DANAS SU POKUŠALI DA SPREČE DA PENZIONERI U SRBIJI DOBIJU POVIŠICU U DECEMBRU" Vučić o opoziciji: Možete misliti kakva bi to katastrofa bila