Direktor Turističke organizacije Beograda Miodrag Popović izjavio je danas, povodom najnovije liste top destinacija portala "Lonli planet", prema kojoj je Beograd jedna od 10 destinacija koje treba obići u 2020. godini, da srpska prestonica postaje sve popularnija.

On je Rekao da se menja način na koji se gledaju promo-filmovi, način promovisanja.

- Lonli planet je jedan od segmenata, on je jedan od usko specijalizovanih i jedan od najvažnijih, ako ne i najvažniji, promo-sajt na kojem pokušavate da doprete do svojih tržišta, rekao je Popović.

Kako je rekao, najvažnije je da na svetskoj mreži, koju čine internet, televizija i novine, za šest sekundi, koliko posmatrač prosečno provede tražeći sadržaj, privučemo njegovu pažnju.

- Filmovi su nekada trajali po 15-20 minuta, to su bile čitave priče. Mi smo prošle godine imali film koji je osvojio nekoliko nagrada. To je bila ljubavna priča o Beogradu. Uspeli smo da u dva i po minuta deskriptivno stavimo ceo Beograd i ljubav prema njemu kroz ljubav mladih i onih koji više nisu tako mladi, rekao je Popović.

On je dodao da je Beograd tri godine zaredom bio proglašavan destinacijom koja se ne sme zaobići kada se radi o dobrom provodu, a da se poslednji promo spot odnosi na jedan drugi segment - Beograd sa reka, kulturna ponuda.

Prema njegovim rečima, spot je namenjen svim potencijalnim turistima.

- Beograd je zanimljiv globalno. Neka tržišta se razvrstavaju po broju noćenja, po broju ljudi koji nam dolaze, ali sa druge strane, stalno otvarate nova tržišta, rekao je Popović i istakao da trenutno interesovanje za Beograd najviše pokazuju Kinezi.

(Kurir.rs/Tanjug)

POGLEDAJTE BONUS VIDEO: