Tuneli Lipak i Železnik u mraku
U tunelima Lipak i Železnik je potpuni mrak. Jedino svetlo koje vozačima može da osvetli put je ono na farovima sopstvenog automobila, a orjentišu se i uz pomoć vozila koja im dolaze iz suprotnog smera. Opasnost povećava i to sto tunel "Železnik" ima krivinu pa se ne vidi ni spoljašnje svetlo, prenosi StudioB.
U najmanju ruku sablasnu sliku donekle olakšavaju mačje oči i bela linija koja deli kolovoz na dva dela, dok se sa strane ne vidi zid tunela. Najgore je, kažu vozači kada sa dnevne svetlosti uđu u potpuni mrak.
Već treću godinu za redom putari prebacuju odgovornost sa jednih na druge za ovu mračnu tačku na obilaznici. Nadležni su „Koridori Srbije", kažu u „Putevima Srbije", dok u „Koridorima" tvrde suprotno i u odgovoru za Studio B navode da su Putevima Srbije, kao nadležnima za tunele pomogli da ih pre mesec dana legalizuju, jer je tek posle dobijanja gradjevinske dozvole mogao da počne postupak javne nabavke za sanaciju.
U Koridorima Srbije kažu da će za mesec dana potpisati ugovor sa izvodjačem radova koji da najbolju ponudu za sanaciju i osvetljenje tunela Lipak i Železnik. Projekat za opremanje tunela je završen, a vrednost radova kojima će se tuneli Lipak i Železnik osvetleti je 250 miliona dinara i ta sredstva su obezbedjena, navodi se u odgovoru Koridora Srbije, javlja Studio B.
Kako do tada i najmanja nepažnja može da izazove saobraćajnu nesreću, vozači koji stalno prolaze obilaznicom savetuju onima koji su za volanom da skinu naočare za sunce, paze da ne predju u suprotnu traku i koriste kratka svetla. Noćnu vožnju obilaznicom ne savetuju, jer su kako kažu i neki drugi delovi puta loše obeleženi i neosvetljeni.
"VIDE DA SRBIJA NAPREDUJE BRŽE OD NJIH" Predsednik Vučić o napadima iz Zagreba: "Srećan sam što mi nemamo tu vrstu frustracije i kompleksa kako oni imaju prema"