Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED) smatra da bi trebalo izmeniti Odluku o postavljanju bašte ugostiteljskog objekta na teritoriji Beograda.

To se odnosi na dozvolu brendiranja suncobrana, uz poštovanje ograničenja u pogledu položaja i maksimalnih dimenzija logotipa proizvođača.

Tom odlukom je, inače, propisano da se na elementima bašte postavljene na površini pešačke zone i na javnoj površini prostorne kulturno-istorijske celine ne mogu isticati oglasne poruke.

Odlukom je propisano i da je suncobran jednobojan i po pravilu bele, crne ili bež boje ili u tonovima između njih. Takvim rešenjem je, smatra NALED, osim limitiranja u pogledu izbora boja, ukinuta mogućnost brendiranja suncobrana u ugostiteljskim objektima u Beogradu koji se nalaze na površini pešačke zone i javnoj površini prostorne kulturno-istorijske celine.

"Usled toga, kompanije koje se bave izradom reklamnih suncobrana - proizvodači pića, gube interes da snabdevaju ugostiteljske objekte suncobranima", piše u novoj "Sivoj knjizi".

Kao posledica takvog regulisanja postoji mogućnost da ugostiteljski objekti u prestonici u potpunosti ostanu bez suncobrana u letnjim mesecima, upozorava NALED.

Kurir.rs/Tanjug

Foto Profimedia