Tokom vanrednog stanja zbog opasnosti od širenja korona virusa, o potrebama najstarijih stanovnika Savskog venca brinu volonteri i deo zaposlenih u Gradskoj opštini Savski venac, koji umesto njih odlaze u nabavku osnovnih životnih namirnica, lekova i drugih potrepština.

Svakog dana od 08.00 do 17.00 časova, opštinski kol centar, sa šest aktivnih telefonskih linija, prima pozive seniora kojima je ovakav vid usluge potreban.

Predsednica Gradske opštine Savski venac Irena Vujović kaže da broj poziva raste iz dana u dan, te da se građani najčešće obraćaju opštini za dostavu namirnica i lekova, kao i za dobijanje potrebnih informacija.

whatsapp-image-20200320-at-13.58.38-1.jpg
Foto: Opština Savski Venac

- Mi smo u ponedeljak uveli dodatnih pet telefonskih linija kako bismo na što efikasniji način odgovorili na potrebe starijih sugrađana. Danas smo imali najveći broj poziva. Samo u periodu od 08.00 do 11.00 časova kol centar je primio više od sto poziva građana, sa oko 50 zahteva za pružanje usluge dostave osnovnih životnih namirnica i lekova na kućnu adresu – rekla je Vujovićeva.

Ona je dodala da je briga o najstarijima u ovom trenutku prioritet i posebno je pohvalila angažovanje volontera i zaposlenih u opštini, koji im dostavljaju na adrese sve što je potrebno.

- Zahvalna sam volonterima, tim mladim ljudima koji su pokazali solidarnost i brigu za najstarije. Sve veći broj njih nam se javlja jer žele da volontiraju i daju svoju doprinos da zajedno prebrodimo ovu krizu i sačuvamo zdravlje naših građana. Hvala im na tome – istakla je Vujović.

Brojevi telefona kol centra Gradske opštine Savski venac su: 2061-800, 2061-719, 2061-720, 2061-729, 2061-886 i 2656-747. Kol centar prima pozive svakog dana od 08.00 do 17.00 sati.

Opština Savski Venac