Parking servis već nedelju dana u svojim garažama promoviše novu verziju aplikacije za plaćanje parkiranja i nailazi na veliko interesovanje sugrađana.

U prvim danima prezentacije zabeleženo je i do 1.000 novih korisnika, koji su na svom mobilnom telefonu instalirali novu unapređenu aplikaciju „Parking servisa“ i počeli da koriste pogodnosti koje ona pruža. Osim plaćanja parkiranja, vozači koji novu verziju skinu sa Google Play-a i App Store-a, mogu da dobiju obaveštenje o izdatim elektronskim dnevnim parking kartama, isteku plaćenog vremena parkiranja u zoni i, po prvi put, o uklonjenim ili premeštenim vozilima dizalicama „pauk“ – rekao je izvršni direktor za zajedničke poslove Miloš Petrović.

promocija-nove-aplikacije-parking-servis.jpg
Foto: Jkp Parking Servis

Vozači aplikaciju mogu preuzeti i skeniranjem QR koda na svim saobraćajnim znakovima zonskog područja parkiranja, a u njoj mogu pogledati obaveštenja za sve registarske oznake, koje su prethodno uneli.

brze-i-lakse-placanje-parkiranja.jpg
Foto: Jkp Parking Servis

U novoj verziji aplikacije, uz obaveštenje o izdatoj dnevnoj karti, korisnici dobijaju i direktan link za njeno plaćanje, a stanari zoniranog područja mogu da plate i povlašćenu parking kartu, ukoliko su registrovani na elektronskom šalteru „Parking servisa“. Posetioci zoniranog područja, nakon lociranja zone u kojoj se vozilo nalazi, parkiranje plaćaju slanjem SMS poruke, platnim karticama ili sredstvima deponovanim u aplikaciji. Parkiranje u garaži plaća se bez odlaska na blagajnu i bez kontakta sa inkasantima, jednostavnim skeniranjem parking kartice i onlajn plaćanjem.

Promo tekst