Vrućine su se loše odrazile i na gradski prevoz. Iako nas nadležni uveravaju da su vozila ispravna i stara manje od 10 godina, da su klime servisirane, pregrejavanja u zadnjem delu autobusa nisu retka u ovim vrelim danima. Šta je još uzrok ovakvih kvarova i kako se najbrže spasiti iz ove situacije istraživali su novinari Kurir televizije.

Slika zapaljenog gradskog autobusa sve je prestravila. Na sreću, svi su evakuisani na vreme, a povređenih u požaru nije bilo. Ipak, autobus na liniji 79 je drugi koji se zapalio ovog meseca, a građani imaju podeljena mišljenja o uslugama javnog prevoza u glavnom gradu.

90669.00-03-08-22.still003.jpg
Foto: Kurir Televizija

Kroz autobuse Beograda dnevno prodje na hiljade ljudi. Da bi izašli na ulice i bili na usluzi svojim građanima moraju da prodju niz tehničkih i drugih pregleda

Vozila kontroliše inspekcija, saobraćajna policija i Sekretarijat za javni prevoz.

90669.00-02-42-11.still002.jpg
Foto: Kurir Televizija

- Uglavnom su uzroci curenje goriva kod napajanja motora i curenje ulja hidrostatičkog pogona ventilatora. Pri toj situaciji i vezi sa visokom temperaturom, dolazi do varničenja i zapaljenja motornog prostora.

Spas u ovakvim situacijama su sistemi za automatsko gašenje požara. Takav sistem ima 65% vozila. Ipak, ukoliko se zadesite u prevozu gde ima dima, ali ne i vatre budite pripravni da obavestite vozača, jer je kod njega protiv-požarni aparat kojim se može sprečiti tragičan sled okolnosti.

Kurir.rs

OVDE MOŽETE GLEDATI UŽIVO KURIR TELEVIZIJU

Bonus video:

02:13
POČELO POLAGANJE MALE MATURE: Školarci završili sa srpskim, a čeka ih još matematika i kombinovani test Izvor: Kurir televizija