MUZIKA VAM JE IRITANTNA, MORATE DA JE PROMENITE: Voditeljka u programu pozvala da vidi koliko se čeka na prijavu da nema grejanja
Građani, koji imaju problema sa grejanjem se žale da je nemoguće dobiti kol centar "Beogradskih elektrana"
BEOGRAD - Izvršni direktor za distribuciju toplotne energije u JKP "Beogradske elektrane" Vladan Pavlović rekao je za RTS da su od početka grejne sezone imali preko četiri hiljada prijava kvarova, odnosno reklamacija, ali da je to uobičajan broj, te da ekipe rade po prioritetima.
Građani, koji imaju problema sa grejanjem se žale da je nemoguće dobiti kol centar "Beogradskih elektrana".
Na pitanje koliko su juče "Beogradske elektrane" imale poziva preko kol -centra, Pavlović odgovara da je bilo preko 600 prijava, ali da je to uobičajeno tokom sezone.
Prema njegovim rečima, u proseku imaju 691 reklamaciju dnevno, a od početka grejne sezone ukupno 4.145.
Na pitanje kako neko može da reši problem sa grejanjem ukoliko ne može da dobije kol centar "Beogradskih elektrana" i prijavi kvar, Pavlović kaže da imaju 67 ekipa koje otklanjaju kvarove u Beogradu, ali osam operatera.
"Kada neko pojedinačno nema grejanje, njemu je sto odsto problem. Mi to shvatamo. Svakog jutra se dobijaju izveštaji gde postoje poremećaji koji su građani prijavili ili koje smo mi primetili iz parametara koje pratimo. Ujutru se raspoređuju ekipe po hitnosti slučaja", objašnjava Pavlović.
Dodaje da se prvo ide u dečje objekte, vrtiće, škole, kao i staračke domove.
"Obilazimo sve škole. Na prvom mestu nam je da te objekte uvedemo u regularno grejanje, a posle toga idemo po prioritetu. Prioriteti su curenja, bez obzira da li su na kućnim grejnim instalacijama, jer to može da izazove da više objekata nema grejanje", zaključuje Pavlović.
Kurir.rs/RTS
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore