BLIŽI GRAĐANIMA: Korisnički servis Parking servisa i na Novom Beogradu u Bulevaru Milutina Milankovića
JKP „Parking servis“ danas je otvorilo novu poslovnicu Korisničkog servisa na Novom Beogradu, u Bulevaru Milutina Milankovića broj 134g, u kojoj korisnici mogu da regulišu sve usluge i obaveze prema ovom Preduzeću. Stanovnici ove opštine od danas u svom komšiluku, u novoj poslovnici, mogu da podnesu zahteve i molbe, ulože reklamacije i regulišu sve obaveze u vezi sa parkiranjem.
Otvaranju poslovnice Korisničkog servisa na Novom Beogradu prisustvovali su zamenik gradonačelnika Goran Vesić i direktor JKP „Parking servis“ Beograd Andrija Čupković.
Zamenik gradonačelnika je naglasio da je ovo treća poslovnica „Parking servisa“ i podsetio da se ostale dve nalaze u Mileševskoj i Takovskoj ulici. - Ukazala se potreba da otvorimo Korisnički servis i u ovom delu grada, jer je sve više zoniranih mesta na Novom Beogradu i u Zemunu. Sa ovom poslovnicom smo bliži sugrađanima, koji žele da izvade mesečnu pretplatnu kartu za zonu i ostvare ostala prava kada je parkiranje u pitanju. Prema planu, na Novom Beogradu bi trebalo da bude oko 13.000 parking mesta do kraja godine, jer građani insistiraju da dobiju zonu kojom se uvodi komunalni red, a stanari u blokovima konačno imaju svoja parking mesta, – izjavio je Vesić. Direktor „Parking servisa“ Andrija Čupković pozvao je građane da koriste aplikaciju Preduzeća, jer je ona najkomforniji način da se sva plaćanja prema „Parking servisu“ regulišu na jednom mestu.
- Otvorili smo Korisnički servis na Novom Beogradu da pomognemo stanarima Novog Beograda i Zemuna, koji još uvek nisu instalirali Aplikaciju, da na lakši način završe sve što im je potrebno u vezi parkiranja i da zbog toga ne moraju da dolaze u centar grada. Takođe, podsetio bih da uz pomoć Aplikacije građani mogu da plate povlašćene parking karte, plate parkiranje na ulici i u garaži bez odlaska na blagajnu, kao i da dobiju obaveštenje o izdatoj dnevnoj parking karti, koju mogu odmah putem aplikacije i da plate, – rekao je Čupković. U savremeno opremljenom prostoru od 100 kvadratnih metara, zaposleni će svakodnevno građanima davati informacije o uslugama koje pruža „Parking servis“. Takođe, vozači mogu da dobiju uvid u stanje duga po raznim osnovama, kao i da sklope ugovor o otplati dugovanja na rate, a pravna lica mogu da dobiju i fakture za dugovanja.
Vrata nove poslovnice, kao i ostalih poslovnica „Parking servisa“, otvorena su svakog radnog dana od 07 do 21 čas i subotom od 07 do 14 časova. Podsećamo, korisnici usluga „Parking servisa“ mogu da podnesu zahteve, produže mesečnu pretplatu, dopune Pripejd karticu, provere da li im je izdata elektronska dnevna parking karta, izmire svoja dugovanja prema Preduzeću i putem elektronskog šaltera www.eparking.rs.
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore