Beograđani više ne moraju da razmišljaju ko je za šta nadležan u gradu, da zovu jedno preduzeće, a da ih onda upute na drugo, drugo na treće i tako ukrug... Sadašnje gradske vlasti poručuju da je servisni centar 11011 istorijski za komunikaciju s građanima, jer pozivom na taj broj mogu dobiti sve informacije, prijaviti komunalne probleme i dati sugestije radi boljeg funkcionisanja prestonice!

Naime, 14. marta počeo je s radom servisni centar s jedinstvenim pozivnim brojem 11011, a od početka rada do danas ostvarili su više od 730.000 poziva.

- Na dnevnom nivou to je u proseku 5.000 poziva. Broj poziva u toku dana varira u zavisnosti od godišnjeg doba ili aktuelnih radova u gradu. Osim telefonom, sugrađani mogu da kontaktiraju sa Servisnim centrom Grada Beograda i putem mejla. U proteklih osam meseci na elektronsku adresu servisnicentar@beograd.gov.rs stiglo je više od 26.000 mejlova - navode iz Grada za Kurir.

0801-sapic-beograd.rs-rgb.jpg
Beograd.rs 

Iz uprave dodaju i da sva komunalna preduzeća imaju sličan obim poziva, ali da su u blagoj prednosti prijave koje se odnose na nadležnost komunalne milicije i JP "Gradsko stambeno".

0805-sapic-beograd.rs-rgb.jpg
Beograd.rs 

- Najčešće građani prijavljuju nepropisno parkiranje, uličnu ili nelegalnu prodaju, pucanje vodovodnih cevi, udarne rupe i probleme s liftovima i instalacijama u stambenim objektima. Sva komunalna gradska preduzeća su deo sistema. To je bio cilj od samog početka, da jedan telefonski broj objedini sva komunalna preduzeća, sekretarijate i komunalnu miliciju. Građani sada pozivom na broj telefona Servisnog centra Grada Beograda 11011 mogu da podnesu prijave koje su u nadležnosti i JKP "Beogradske pijace" i JKP "Veterina".

0803-sapic-beograd.rs-rgb.jpg
Beograd.rs 

Inače, ovaj broj radi 24 sata dnevno.

Broj 11011 obuhvata 14 javnih preduzeća

  • JKP "Beogradski vodovod i kanalizacija"
  • JKP "Beogradske pijace"
  • JKP "Beogradske elektrane"
  • JKP "Javno osvetljenje"
  • JKP "Zelenilo Beograd"
  • JKP "Gradska čistoća"
  • JKP "Parking servis"
  • JKP Gradsko saobraćajno preduzeće "Beograd"
  • JKP "Beogradski metro i voz"
  • JKP "Beograd put"
  • JKP "Infostan tehnologije"
  • JKP "Pogrebne usluge"
  • JP "Gradsko stambeno"
  • JKP "Veterina Beograd"

0806-sapic-beograd.rs-rgb.jpg
Beograd.rs 

- Neće postojati nijedna informacija od Beograđana koja će ostati začaurena unutar sistema. Istovremeno, sistem će podići kvalitet naših javnih preduzeća. Ovo je revolucija u komunikaciji s Beograđanima, pre svega revolucija u podizanju pripravnosti svih gradskih službi - rekao je predsednik Privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić na otvaranju centra. Rok za dobijanje odgovora na pitanje građana je 72 sata, ali ne i za rešenje jer, kako ističu iz gradske uprave, postoje stvari koje ne mogu da se reše za tako kratak rok.

Kurir.rs/ A. K.