Od marta ove godine u Beogradu radi tzv Servisni centar s jedinstvenim brojem 11-0-11. Pozivanjem ovog broja građani mogu da prijave komunalne probleme, dobiju informacije i daju sugestije za bolje funkcionisanje grada.

Za razliku od pre, sada su na jednom mestu

  • Komunalna milicija i inspekcija
  • Infostan tehnologija
  • Gradsko stambeno
  • Parking servis
  • Javno osvetljenje
  • Javni prevoz
  • Beogradski vodovod i kanalizacija
  • Beogradske elektrane
  • Gradska čistoća
  • Zelenilo Beograd
  • Beograd put

Ovaj Servisni centar obezbediće kvalitetniju uslugu građanima i omogućiti bolju komunikaciju gradskih preduzeća, sekretarijata i ustanova.

Ono što građani treba da znaju je da im je Servisni centar dostupan 24 sata 365 dana u godini. Takođe, trebalo bi naglasiti i to da će građani odgovor na svoje zahteve čekati ne duže od 72 časa.

U prvih nedelju dana ovaj broj Servisnog centra pozvalo je 20.000 građana.

Promo