JP PTT „Srbija” će dostavu računa za utrošene komunalne usluge i proizvode vršiti za 635.000 domaćinstava na teritoriji grada Beograda

BEOGRAD - Na sastanku gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa i direktora JP PTT saobraćaja „Srbija” Milana Krkobabića dogovoreno je da dostavu svih uplatnica objedinjene naplate „Infostana” na kućne adrese korisnika obavlja ovo preduzeće. Na zahtev velikog broja Beograđana, gradska vlast vratila je celokupnu dostavu preduzeću PTT „Srbija”.

– Kada je u pitanju univerzalna poštanska usluga odnosno pismonosne pošiljke za „Infostan”, „Pošta Srbije” je logičan, prirodan i legitiman izbor. Cilj vraćanja usluge je da svi građani Beograda budu zadovoljni brzinom i kvalitetom usluga i da tu ne postoji diskriminacija. „Pošta Srbije” kao javni poštanski operater dokazala se kao proveren i pouzdani partner. Moram da izrazim zadovoljstvo brzinom postignutog dogovora sa čelnicima grada Beograda i spremnošću da uvedemo red u sve poslove koji građanima Beograda popravljaju kvalitet usluga – izjavio je za Beoinfo tim povodom Milan Krkobabić, direktor JP PTT „Srbija”.

JP PTT „Srbija” će dostavu računa za utrošene komunalne usluge i proizvode vršiti za 635.000 domaćinstava na teritoriji grada Beograda. Građani će, kao i do sada, plaćanje ove usluge moći da obave u svim poštama, bez provizije.