Počeo s radom Servisni centar
BEOGRAD - Opština Novi Beograd osnovala je Servisni centar namenjen građanima koji će preko njega moći da dobiju odgovore na sva pitanja, kao i da predlože rešenja za svoje problem ili ostave primedbe.
Servisni centar otvorio je predsednik opštine Aleksandar Šapić i poručio da je ovo "jedinstveni centar u Srbiji koji ćemo još usavršavati" i naglasio da je siguran da će za nekoliko meseci "raditi u punom kapacititu i pružati sve neophodne usluga građanima".
"Ovde građani mogu da dobiju odgovore na sva pitanja, da daju svoje predloge i inicijative. Imamo i direktnu komunikaciju sa drugim službama kada su u pitanju hitni slučajevi. Mislim da je ovo nešto što može mnogo da olakša život građanima Novog Beograda i dobar pilot projekat koji će možda zaživeti u celom Beogradu, a možda i celoj zemlji", rekao je Šapić.
Pored pozivanja broja 785 0 785, precizirala je opštinska Info služba, građani mogu da pošalju i poruku na isti broj preko mreže 063, a od operatera u Centru odgovor će, ukoliko je to moguće, dobiti odmah ili najkasnije u roku od 72 sata.
Novobeograđani će servisnom centru moći da prijave i razne komunalne probleme, a zaposleni u njemu će u saradnji sa drugim gradskim službama i ustanovama odgovarati na sva pitanja i omogućiti brže i efikasnije rešavanje svakog problema.
Servisni centar probno je počeo da radi pre mesec dana, a koordinator Centra Sofija Maksimović rekla je da se dnevno opštini sa raznim pitanjima obrati 50 do 60 građana.
"Za sada je radno vreme od osam do 20 sati. Ukoliko bude bilo potrebe biće produženo do 24 sata. Građani se najviše javljaju sa pitanjima vezanim za rad opštinske uprave, izdavanja i overu raznih dokumanta, a veliki broj pitanja odnosi se i na komunalne probleme. Takva pitanja rešavaju se u saradnji sa drugim komunalnim službama, preduzećima i sekretarijatima u najkraćem mogućem roku", objasnila je Maksimović.
Servisni centar smešten je u aneksu zgrade opštine i za sada građanima odgovara šest operatera. Centar je opremljen posebnim softverom koji omogućava tačnu evidenciju o svakom pitanju i njegovom rešenju.
Tokom probnog perioda i uhodavanja Centar je već stekao i stalne korisnike koji samo pozivanjem jednog broja, uz pomoć operatera, rešavaju svoje probleme.
VUČIĆ PRED VIŠE HILJADA LJUDI NA OTVARANJU DEONICE MORAVSKOG KORIDORA: Nećemo dati zemlju najgorima u ruke! Već sutra od 9 auto-putem do Vrnjačke Banje!