Odlučili da sakupimo sve događaje koje će biti organizovani u Beogradu od 15. decembra do 15. januara i promovišemo ih kao jednu zimsku kampanju, kako bi ona dodatno motivisala dolazak gostiju'', objasnio je direktor TOB Dejan Veselinov

BEOGRAD - Prioritet Turističke organizacije Beograda (TOB) u narednom periodu biće promocija proslave Nove godine koja je često dobar motiv velikom broju stranaca da dođu u glavni grad Srbije.

Direktor TOB Dejan Veselinov je kazao da se proslava Nove godine u Beogradu, sa kompletnom atmosferom koja je prati tih dana, utemeljila kao dobar razlog za dolazak prestonicu.

Veselinov je podsetio da samo ''Ulica otvorenog srca'', manifestacije koja se održava 1. januara u saradnji sa Ateljeom 212, svake godine privlači desetine hiljada Beograđana, ali i gostiju iz Srbije i inostranstva.

''Zato smo odlučili da sakupimo sve događaje koje će biti organizovani u Beogradu od 15. decembra do 15. januara i promovišemo ih kao jednu zimsku kampanju, kako bi ona dodatno motivisala dolazak gostiju'', objasnio je Veselinov.

Pre dva dana je završen konkurs za slogan proslave Nove godine i stiglo je oko 140 predloga, kazao je Veselinov i dodao da je javni poziv objavljen na nedavno završenom Sajmu turizma u Londonu, pa nije isključena mogućnost da bude izabran neki predlog iz inostranstva, što bi internacionalizovalo događaj.

U planu je, Veselinovu, obnavljanje protokola o saradnji sa JAT ervejzom i Aerodromom Nikola Tesla, beogradskim hotelima i turističkim agencijama, koji je usmeren na promovisanje Beograda kao "siti brejk" destinacije.

Radićemo i na promociji Evropskog prvenstva (EP) u rukometu za žene koje se u Beogradu održava od 4. do 16. decembra, naveo je Veselinov.

Veselinov je izrazio očekivanje da će uz dobru promociju, i naravno dobre rezultate ekipa zemalja u kojima se taj sport visoko kotira, u decembru biti povećan broj gostiju iz inostranstva, i uopšte ukupan broj dolazaka turista u Beograd.

Veselinov je podsetio da je u januaru ove godine zabeležen veliki broj navijača koji je došao zbog EP u rukometu za muškarce.

Početkom decembra će biti promovisan i zvaničan gradski suvenir , a želimo da u tu akciju uključimo i suvenirnice, knjižare, velike trgovinske centre, da kontaktiraju ljude koji su prošli na konkrusu i na taj način napravimo brend oficijelnog beogradskog suvenira, dodao je Veselinov.

Prema Veselinovu, iako turisti dolaze u Beograd tokom cele godine, nešto ih je manje u zimskoj sezoni, zbog čega je u tom periodu potrebno malo više raditi na promociji destinacije.

Veselinov je kazao kako očekuje da trend povećanja broja gostiju bude nastavljen do kraja godine.

Smeštajni kapaciteti mogu da odgovore na to povećanje, jer u Beogradu pored velikog broja postojećih i novootvorenih hotela koji dobro rade, ima veliki broj hostela i privatnog kategorizovanog smeštaja, naveo je čelnik TOB.

Po Veselinovu, postoje određeni periodi u toku godine kada se možda traži soba više, tokom nekih velikih sportskih događaja ili kongresa, ali u principu Beograd može da odgovori na tražnju.

Veselinov je naveo da je interesovanje za Beograd na nedavno održanom Sajmu turizma u Londonu, bilo odlično među predstavnicima medijskih kuća, turoperatora i posetiocima koji su došli na štand da uzmu materijale.

''Interesovanje je mnogo veće nego u prošlosti, što će se naravno preneti i na broj dolazaka. Ove godine smo imali povećan broj gostiju iz Velike Britanije za 11 odsto, broj noćenja za pet odsto, što je odličan rezultat s obzirom da su oni imali i Olimpijske igre i da dosta njih ostalo u gradu. Osećaj je da je Beograd tražen, i mislim da naše vreme tek dolazi'', zaključio je Veselinov.