PLJAČKA: Đilasov čovek zakupio mašine, pa im dodavao radne sate!
BEOGRAD - Pljačka.
Kombinovana mašina „katerpilar“ koju je iznajmio „Beogradski vodovod i kanalizacija“ (BVK) trebalo je da radi 19 sati i 45 minuta dnevno 2011. godine iako je radno vreme osam sati, saznaje Kurir!
Rasipanje
Direktor BVK bio je tada, a i sada je, Cvijo Babić, bliski saradnik Dragana Đilasa. On je i dalje potpredsednik Gradskog odbora DS. Ovakav način zakupa privatne mehanizacije podseća na slučaj Rudarskog basena „Kolubara“, kad je nenamenski potrošeno nekoliko desetina miliona evra.
Kombinovana mašina „katerpilar“ samo je deo mehanizacije koju je 2010. i 2011. iznajmio „Beogradski vodovod i kanalizacija“, između ostalog i od kruševačke firme „Morava in“.
Ukupno je ovo gradsko javno preduzeće na zakup privatne mehanizacije potrošilo 90 miliona dinara, ili malo manje od milion evra.
- S obzirom na to da je radno vreme BVK osam sati, ali s pauzom za topli obrok, sipanje goriva itd., kao i da godišnje ima 250 radnih dana, zakupljene mašine radile su neverovatan broj sati. Tako je „katerpilar“ radio 4.860 sati ili 19 sati i 45 minuta dnevno, a kamion „kiper“ troosovinac, nosivosti 15 tona, 4.500 sati ili 18 sati dnevno - kaže sagovornik Kurira koji je imao uvid u ugovore, a želeo je da ostane anoniman.
Bez odgovora
Rekorderi su, kako kaže, bili i kamion „kiper“ troosovinac od 17 tona i višenamenska kombinovana mašina, koji su radili 2.250 sati godišnje, ili devet sati dnevno.
Analiza pokazuje da je novcem potrošenim na angažovanje privatne mehanizacije Beogradski vodovod mogao kupiti te iste mašine.
- Za godišnji zakup samo osam mašina „Beogradski vodovod“ je potrošio 50,2 miliona dinara, ili oko pola miliona evra, a kupovina tih mašina koštala bi 575.000 evra - kaže naš sagovornik.
Do zaključenja broja odgovor iz „Beogradskog vodovoda“ nismo dobili.
"PONOSAN NA SRBIJU I NJENE USPEHE, ČESTITAM GRAĐANIMA!" Vučić podelio snimak novog auto-puta između Kruševca i Vrnjačke Banje (VIDEO)