Služba Beokom servisa zajedno sa Komunalnom policiju počela je sa prijemom i obradom prijava građana kako bi intervencije bile daleko efikasnije

BEOGRAD - Komunalna policija počela je s prijemom i obradom prijava građana koristeći sistem Službe za komunikaciju i koordinaciju odnosa sa građanima „Beokom servis”. Građani mogu da pozovu broj telefona 0800-110-011, koji je besplatan za fiksnu telefoniju, i da podnesu prijavu.

– Tako je Komunalnoj policiji omogućeno da na kvalitetniji način prima pozive i da komunikacija s građanima bude daleko efikasnija i brža. Svi razgovori se snimaju, pa neće dolaziti do problema u slučaju da nešto u prijavi nije jasno ili da podaci nisu tačni – rekao je za Beoinfo Đorđe Belamarić, direktor „Beokoma”.

Nebojša Tomić, načelnik Komunalne policije grada Beograda, pojasnio je da će ova vrsta usluge građanima biti dostupna 24 sata dnevno, pri čemu su stari brojevi telefona na koji su podnošene prijave preusmereni na ovaj broj.

– Iako Operativni centar Komunalne policije, preko kojeg su se do sada primale prijave građana, a čije se sedište nalazi u Makenzijevoj 31, radi od 15. novembra 2010. godine, novina u prijemu prijava uvedena je, pre svega, kako bi se izašlo u susret građanima i kako bi na jednostavniji način mogli da zaštite i ostvare svoja prava ukoliko smatraju da su ugroženi.

Pozivanjem ovog broja, njihova prijava će automatski biti zavedena odnosno dobijaće svoj broj, čime će se olakšati i kasnija komunikacija sa Komunalnom policijom u slučaju da građanin želi da se informiše o preduzetim merama povodom podnete prijave – kazao je Tomić.

Osim toga, građani će na jednom mestu i odmah po podnošenju prijave biti informisani o mogućnostima za intervenciju Komunalne policije, tačnije o njenoj nadležnosti za postupanje po prijavi, pri čemu ukoliko prijava nije iz nadležnosti Komunalne policije, ona će odmah biti prosleđena stvarno nadležnom organu, o čemu će stranka takođe odmah biti i obaveštena.

Prednosti ovakvog načina prijema prijava su sledeće: snimanje telefonskih razgovora, čime će se izbeći sve nedoumice vezane za prijem, prosleđivanje prijava nadležnim službama u kratkom vremenskom periodu, brža komunikacija sa građanima u vezi s pružanjem usluga javnih komunalnih preduzeća i drugih subjekata kojima je grad poverio obavljanje komunalnih delatnosti i elektronska evidencija primljenih prijava.