Slušaj vest

Ovaj centar osnovan je na inicijativu Gradonačelnika Aleksandra Šapića, a cilj osnivanja je kvalitetnija, efikasnija i brža komunikacija sa građanima.

Sada, pomoću samo jednog kodnog broja telefona, građani mogu da prijave sve komunalne probleme, da zatraže informacije, kao i da daju sugestiju za rad Gradske uprave.

Gradonačelnik Beograda, Aleksandar Šapić, prilikom otvaranja Servisnog centra

„Ovo je revolucija u komunikaciji sa Beograđanima, pre svega revolucija u podizanju pripravnosti svih gradskih službi. Teško da će ubuduće moći da se provlače stvari koje su se do sada provlačile, moraće da se odgovori na sve razumne prijave i ukazivanja građana.”

 Na jednom broju objedinjena su sva javna i komunalna preduzeća, gradski sekretarijati, inspekcije i beogradske službe komunalnog reda.

Aleksandar Šapić.jpg
Beograd.rs 

Centar radi 24 časa dnevno, broj telefona je 11-0-11, a poziv je besplatan. Na poziv se javlja dispečer koji građane dalje preusmerava na nadležnu službu.

servisni centar.jpg
Beograd.rs 

Pored komunikacije telefonom, svi imaju mogućnost da se jave porukom i na mejl adresu servisnicentar@beograd.gov.rs.

11 0 11.jpg
Beograd.rs 

Takođe, na društvenoj mreži Iks (nekadašnji Tviter) građani mogu da zaprate profil @prijavi_problem i pišu im o problemima u glavnom gradu. Na ovom profilu mogu se pronaći i ažurirane informacije o kvarovima na vodovodnoj mreži u Beogradu, izmenama režima saobraćaja, planiranim radovima Gradskog zelenila...

Kurir.rs/ gradonacelnik.beograd.rs/ A. K.