BEOGRAĐANI OVIH DANA PRIJAVLJUJU OVA 2 PROBLEMA: Službe obave dnevno i do 400 intervencija! Ako se i vama dešava, evo kome da se obratite (FOTO)
Snežno nevreme napravilo haos u Beogradu i izazvalo niz komunalnih problema
Tokom proteklih dana snežno nevreme napravilo je pravi haos u Beogradu. Pored saobraćaja koji je bio u kolapsu, građani su prijavljivali i niz komunalnih problema koji su ih zadesili. Iako je broj poziva bio u blagom porastu, nadležne službe dale su sve od sebe kako bi efikasno i blagovremeno regulisale sve probleme.
Kako su istakli iz JP "Gradsko stambeno", na teritoriji Beograda svakoga dana obavlja se više od 400 intervencija na raznim problemima, a konstantno se beleži veliki broj intervencija na liftovima. Ipak, ovih dana može se reći da se najveći broj pritužbi odnosio na vodovod i kanalizaciju.
- Ovih dana može se reći da je stanje uobičajeno uz malo povećan broj prijava koje se odnose na vodovod i kanalizaciju (oko 100 dnevno), naročito na curenje kišne kanalizacije - napominju iz JP "Gradsko stambeno".
U ovo doba godine građani najčešće prijavljuju pucanje vodovodnih cevi
Iz Sekretarijata za inspekciju, nadzor i komunikaciju za "Blic" kažu da sugrađani u ovom periodu godine Servisnom centru Grada Beograda najčešće prijavljuju problem pucanja vodovodnih cevi, do koga dolazi zbog temperaturnih oscilacija.
- Učestale su i prijave zagušenja kanalizacione mreže kao i problemi sa instalacijama u zgradama - dodaju iz Sekretarijata.
Zbog snega oštećeni oluci i krovovi
Zbog snega koji je padao prethodnih dana javljali su se i sugrađani čiji su oluci i krovovi na stambenim objektima oštećeni. Međutim, život Beograđana otežava, kako kažu, i curenje grejnih tela.
- U toku je grejna sezona tako da se građani obraćaju Servisnom centru Grada Beograda i zbog kvarova i curenja pojedinih grejnih tela u svojim stanovima - napominju.
Servisni centar Grada Beograda dostupan 24 sata
Dodatne prijave zbog jakih snežnih padavina, pored kvarova, najviše su se odnosile na oboreno drveće i grane, kao i za kablove koji su usled aktuelnih vremenskih prilika pali sa stubova.
Iz Sekretarijata su poručili da u slučaju bilo kakvih problema, Beograđani mogu da pozovu Servisni centar Grada Beograda na broj 11011, koji je dostupan 24 sata, ili pošalju prijave putem elektronske pošte (servisnicentar@beograd.gov.rs).
Građani najviše prijavljuju i pojavu vode na ulici
Iz JKP "Beogradski vodovod i kanalizacija" za Blic napominju da poslednjih dana, u okviru Servisnog centra grada Beograda, građani najviše prijavljuju pojavu vode na ulici, a najčešće su to kvarovi na vodovodnoj mreži.
- U ovom periodu godine u proseku imamo oko 25 kvarova na uličnoj mreži dnevno. Ekipe Sektora distribucije vode JKP BVK izlaze na prijavljene lokacije u najkraćem vremenu i kvarove otklanjaju na osnovu prioriteta, u zavisnosti od toga da li je ugrožena bezbednost građana i imovine, da li se kvar nalazi na trasi javnog gradskog prevoza i da li kvar značajno utiče na snabdevanje vodom većeg broja potrošača - kažu on.
U toku prve smene svakodnevno je angažovano, ističu, 16 operativnih ekipa, a u toku druge smene isto toliko, dok tokom noćnih sati dežuraju ekipe koje po potrebi obavljaju zatvaranje vode.
- Zahvaljujemo građanima na prijavljivanju kvarova i želji da nam u najkraćem vremenu prenesu korisne informacije za naš rad. Takođe, molimo sugrađane da prilikom prijavljivanja kvarova, pored tačne adrese lokacija ostave i svoj broj ili broj telefona kontakt osobe od koje nadležna služba JKP BVK može da dobije i neke dodatne informacije prilikom rada na terenu - zaključuju sagovornici.
Kurir.rs/Blic/B.V.
"ŽELIM LJUDIMA MIR! NA NAMA JE DA SE BORIMO I ČUVAMO SRBIJU" Predsednik Vučić čestitao praznike, posebnu poruku poslao našem narodu na KiM