Petlja u Radničkoj ulici predviđena je da bude čvorište gradskog saobraćaja. Na njenim vijaduktima je predviđeno nekoliko autobuskih stanica u dva nivoa, kao i stanica beogradskog metroa

BEOGRAD - Linije gradskog prevoza 88 ili 89 saobraćaće preko Mosta na Adi kada petlja Radnička i pristupne saobraćajnice sa obe strane mosta budu završene.

Kraj radova očekuje se do kraja godine, a tada će i linija 85 biti produžena, a u sledećoj fazi i tramvaji 11 i 13 biće preseljeni na ovaj most.

Odluka o izmenama na linijama gradskog prevoza još nije doneta jer će konačne trase biti poznate tek po završetku radova.

- Petlja u Radničkoj ulici predviđena je da bude čvorište gradskog saobraćaja. Na njenim vijaduktima je predviđeno nekoliko autobuskih stanica u dva nivoa, kao i stanica beogradskog metroa. Sve stanice i nivoi povezani su preko stepeništa, a vertikalni transfer putnika potpomognut je i liftovima, objašnjavaju u Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda i dodaju da je petlja dobro povezana i sa pešačkim i biciklističkim stazama uz Čukarički rukavac.

Autobuske stanice biće na najvišem, trećem nivou, kojim trenutno saobraća autobus na liniji 94, kao i na nadvožnjaku u Radničkoj koji je glavni pravac za veliki broj gradskih i prigradskih linija ka Banovom brdu, Žarkovu, Vidikovcu, Petlovom brdu, Obrenovcu i Lazarevcu.

Tako će svi putnici koji koriste gradski prevoz na linijama 23, 37, 51, 52, 53, 55, 56, 56L, 58, 85, 88, 89, 94 i 511, po završetku petlje Radnička moći znatno lakše da presedaju i brže stignu u druge delove grada, preko Mosta na Adi, Hipodroma, Sajma ili Ade jer će u ovoj petlji biti izgrađene stanice za sve spomenute pravce, ali i za budući šinski prevoz.

Na trećem nivou petlje Radnička, između saobraćajnih traka na pravcu od Hipodroma do Mosta, predviđeno je da prolazi metro, ali će u početku biti uspostavljen tramvajski saobraćaj. Tramvajska stanica biće povezana stepeništem i liftovima sa drugim stanicama i pešačkim stazama.

Preko novog mosta saobraćaće tramvaji 11 (Blok 45 - Sajam - Kalemegdan) i 13 (Blok 45 - Banovo brdo). Ipak, ponovna vožnja jedanaesticom i nova izmena trinaestice moraće da sačeka postavljanje šina koje sigurno neće biti ove godine, a trenutno se radi projekat za tramvajski saobraćaj.