Antić proverio kako ide obnova starog mosta kod Beške
BEŠKA - Ministar saobraćaja Aleksandar Antić obišao je danas završne radove na obnovi starog mosta preko Dunava kod Beške, koji će biti okončani u narednih nekoliko nedelja, i tom prilikom istakao da je cilj Ministarstva da se što više uposle domaća preduzeća na velikim projektima.
Antić je rekao da će rehabilitacija i rekonstrukcija starog mosta kod Beške koštati oko 16 miliona evra i da je preduzeće Mostogradnja pokazalo na tom projektu da domaće firme mogu da realizuju uspešno velike projekte.
Mostogradnja je zamenila austrijsku kompaniju Alpinu koja je ranije bila glavni izvođač radova na obnovi starog mosta kod Beške. Taj projekat finansira Evropska investiciona banka.
Antić je, komentarišući jučerašnje puštanje u saobraćaj nove deonice Koridora 10 između Vranja i Bujanovca (Donji Neradovac-Srpska kuća) bez kamera i presecanja vrpci, rekao da on ne želi da sebi pravi marketing na takvim događajima.
On je, međutim, rekao da to ne znači da mediji treba da zapostavljaju informacije o otvaranju novih deonica na kojima neće biti presecane vrpce.
Antić je rekao da će, ipak, sa medijima biti obeleženo ako u 2014. bude završena deonica Koridora 10 između Vranja i Vladičinog Hana u dužini od 26 kilometara, kao i završetak izgradnje "kineskog mosta" između Zemuna i Borče u Beogradu, ali ne zato da bi sebi pravio marketing, već da bi mediji podržali domaća preduzeća.
Govoreći o obnovi starog mosta kod Beške, Antić je rekao da će Mostogradnja dobiti dodatne reference zbog tog projekta na osnovu kojeg će moći da učestvuje u budućim tenderima za nove, velike, projekte.
Ministar je istakao da će sa završetkom obnove starog mosta biti povezan ceo pravac Koridora 10 od Batajničke petlje do Horgoša.
Antić je podsetio da je nakon izgradnje novog mosta kod Beške obustavljen saobraćaj na starom mostu zbog radova na njegovoj obnovi.
Vršilac dužnosti generalnog direktora Puteva Srbije Zoran Drobnjak je rekao da je na starom mostu kod Beške urađena kompletna obova, slična obnovi mosta Gazela u Beogradu.
Prema rečima Drobnjaka, od izgradnje mosta preko Dunava kod Beške 1981. godine, nikad nije rađena rekonstruckija, i taj most će posle ovih radova biti skoro kao nov, na kome neće biti problema u naredne dve do tri decenije.
Do sada je već postavljeno 22.500 kvadartnih metara hidroizolacije i 36.200 kvadratnih metara asfalta i očekuje se završetak asfalterskih radova do kraja iduće nedelje, ukoliko to vremenski uslovi dozvole.
Nakon toga ostaje da se završe radovi na postavljanju saobraćajne signalizacije.
Asfalterske radove izvodi preduzeće Vojput iz Subotice.
VUČIĆ PRED VIŠE HILJADA LJUDI NA OTVARANJU DEONICE MORAVSKOG KORIDORA: Nećemo dati zemlju najgorima u ruke! Već sutra od 9 auto-putem do Vrnjačke Banje!