„Brendonu“, firmi poznate novinarke, nekoliko gradskih preduzeća isplatilo ogromne sume za medijsku promociju, savetovanje...

BEOGRAD - Delili i šakom i kapom.
Umesto da rešava problem pasa lutalica, na koje se građani svakog dana žale, „Veterina Beograd“ je odlučila da potroši 8,8 miliona dinara na „medijski konsalting“. Pored ovog gradskog preduzeća, firmi poznate novinarke Bojane Lekić „Brendon“ Beogradski vodovod i kanalizacija“ (BVK) za „izradu projekata za promociju novih projekata“ dali su neverovatnih 3,5 miliona dinara!

Saradnja

Nije jasno šta je za novac poreskih obveznika u Beogradu „Veterinu“ konsultovala firma „Brendon“ u vlasništvu novinarke Bojane Lekić ili koje je „projekte za promociju novih projekata“ izradila za potrebe BVK. Firma bivše urednice televizija B92, RTS i BK je od gradskih preduzeća od 2010. do 2012. godine, u vreme kada je gradonačelnik bio Dragan Đilas, dobila poslove vredne 21,7 miliona dinara.

Đilas je bio osnivač Radija B92, od kojeg je kasnije nastala televizija, na kojoj je od 1995. radila Lekićka. Krajem prošle godine mediji su preneli da je učestvovala u Đilasovoj kampanji za predsednika DS.

„Veterina“ je s „Brendonom“ potpisala tri ugovora na ime usluge koja je označena kao „savetodavna podrška u komunikaciji rada“. Ovo gradsko preduzeće bavi se kontrolom zdravlja domaćih životinja i kućnih ljubimaca, kao i hvatanjem i zbrinjavanjem pasa.

- Brendon je sklopio i još jedan ugovor s „Beogradskim vodovodom i kanalizacijom“ o „promociji novih javnih česmi i fontana“, vredan 1,9 miliona dinara. Opet, nije jasno zašto je za promociju bilo potrebno potrošiti ovoliki novac.

„Zelenilu“ je firma Bojane Lekić obavila edukacija zaposlenih i izradila komunikacijski projekat „Platani 2010“. Reč je poznatoj seči platana na Bulevaru revolucije. U dva navrata usluge medijske kampanje „Zelenilo“ je platilo 6,7 miliona dinara, a organizaciju otvaranja Akademskog parka 354.000 dinara.

I Đilas ćuti

Tri gradska preduzeća nisu bila raspoložena da objasne kakvi su bili efekti angažovanja ove agencije, a Dragan Đilas do zaključenja broja nije odgovorio na naša pitanja.

Podržavaju me Dačić, Dinkić...

Bojana Lekić kaže da nije radila kampanju za Đilasa, kao i da se „Brendon“ bavi medijskim konsaltingom, edukacijom i produkcijom i, prema oceni svih klijenata, pruža kvalitetne usluge:
- Na žalost, veći deo poslova za koje smo konkurisali na tenderima nismo dobili, ali smo na nekima kao najbolji ponuđači ipak pobedili. Sve smo ih odradili na najvišem mogućem nivou, u skladu sa zahtevima klijenata. Ako se neko sada obrušio na mene i zato što je konkurs za direktora RTS pred nama - to nije moj problem. Uverena sam da mi političku nepristrasnost i profesionalizam ne odriču ni Dačić, ni Vučić, ni Dinkić, ni Đilas.