Booster energy drink reklama iz Srbije dobila je World Tour 2013 priznanje na manifestaciji Noć reklamoždera, održanoj u subotu uveče u Sava Centru.

Prestižno priznanje tom prilikom uručeno je agenciji Saatchi & Saatchi Beograd i kompaniji Nectar. Nagradu je u ime Cinematheque Jean Marie Boursicot, najvećeg svetskog arhiva za TV reklame, uručio gospodin Frederic Bordary.

Ljubitelji reklama i marketinški stručnjaci u više od 50 gradova širom sveta imali su priliku da vide atraktivan spot za Booster energetsko piće, uvršten u program svetske turneje Noći reklamoždera, čija je duhovitost i originalnost privukla veliku pažnju i izazvala odlične reakcije.

Spot u kojem Booster maskota vežba na pokretnoj traci u teretani nikog nije ostavio ravnodušnim, što predstavlja još jednu potvrdu da reklama na osobit, nepredvidljiv i efektan način priča priču o brendu čiji je slogan “More energy, more fun!”

http://www.youtube.com/watch?v=V6LJ4z4bxfc