Kurir medijski lider na zapadnom Balkanu!
Kompanija "Kurir info" i "Adria Media Serbia" potpisali su u hotelu "Hajat" ugovor prema kojem je "Kurir info" postao vlasnik kompanije "Adria Media Serbia" i medijski lider u zapadnom Balkanu. U svečanoj atmosferi i pred velikim brojem zvanica iz sveta politike, privrede i biznisa, ugovor su potpisali Aleksandar Rodić, generalni direktor kompanije "Kurir Info", i Aleksander Tojč, generalni direktor kompanije "Adria Media Serbia".
Lider na tržištu
- Ovaj događaj doživljavam kao značajan poslovni uspeh i dokaz naše istrajnosti. Ovim smo okončali još jednu fazu razvoja, ispunili planove i zaokružili kompaniju u jednu potpuno novu i savremenu celinu. Kupovinom kompanije „Adria Media Serbia“ ulazimo u novi segment tržišta kao lider. Svesni smo iskušenja koje takva promena može imati za nas, ali verujući u ljude, lične i kolektivne potencijale, sa hrabrošću smo se upustili u ovaj poduhvat. Zahvalni smo svima koji su doprineli ovom poduhvatu, a posebno domaćoj AIK banci, koja je prepoznala našu razvojnu ideju i podržala finansiranje ove transakcije - istakao je Rodić.
Generalni direktor "Adria Media Serbia" Aleksander Tojč rekao je da u kompaniji "Kurir info" vidi snažnog partnera i da mu je velika čast što je baš ta medijska kuća postala vlasnik "Adria Media Serbia".
- Velika nam je čast i zadovoljstvo što smo u Aleksandru Rodiću i njegovoj firmi "Kurir info" našli snažnog partnera sa velikom ekspertizom i perspektivom. Dosadašnji vlasnici "Gruner+Jahr", "Sanoma" i "Styria" šalju čestitke i iskrene želje za uspeh celom timu firme "Kurir info". Istovremeno, u ime svih njih i u svoje lično ime zahvaljujem kolegama iz "Adria Media Serbia" na dosadašnjem angažmanu i profesionalnoj saradnji i želim im mnogo uspeha u radu kod novog vlasnika - poručio je Tojč.
Pohvale od premijera
Posebne pohvale stigle su od premijera Ivice Dačića, koji je "Kurir info" okarakterisao kao medijskog lidera.
- Čestitam kompanijama "Kurir info" i "Adria Media" na ovom poslovnom potezu i želim im da u budućnosti bude više dobrih vesti koje će puniti naslovnice. Ovim potezom Kurir je postao novi medijski lider u srpskom vlasništvu - zaključio je premijer Dačić na svečanosti.
Prisustvovali premijer, ambasador, ministri...
Svečanom potpisivanju ugovora u hotelu "Hajat" su, pored premijera Ivice Dačića, prisustvovali i nemački ambasador u Srbiji Hajnc Vilhelm, ministar saobraćaja Aleksandar Antić, ministar trgovine i telekomunikacija Rasim Ljajić, ministar sporta Vanja Udovičić, savetnik premijera Ivica Tončev, predsednik privremenog organa u Beogradu Siniša Mali, predsednik "MK grupe" Miodrag Kostić, zamenik generalnog direktora kompanije "Ringier Srbija" Tijana Bajović, glavni urednik Informera Dragan J. Vučićević, glavni urednik dnevnog lista Alo Dejan Vukelić, predsednik Izvršnog odbora Udruženja novinara Srbije (UNS) Petar Jeremić i mnogi drugi.
Region
Vodeća kompanija
Činom akvizicije stvorena je vodeća regionalna izdavačka kompanija, koja je lider u segmentima dnevnih novina, magazina i digitalnih izdanja. Kompanija "Kurir info" trenutno objavljuje 18 štampanih i 14 digitalnih izdanja, među kojima su dnevne novine Kurir, magazini National Geographic, Elle, Cosmopolitan, Men's Health, Stil Book, Story, Lisa, Sensa i mnogi drugi.
ČINJENICE
Ovo su Kurirova izdanja
- Kurir, najtiražnije dnevne novine
- Kurir Austrija, dnevne novine
- Kurir internešenel, mesečnik na engleskom
- Predator, časopis o lovu
- Stil Book, modni magazin
- Story, magazin o poznatima
- Lisa, nedeljnik za savremenu porodičnu ženu
- Sensa, magazin za srećniji život
- Cosmopolitan, časopis o modi, ljubavi, seksu i lepoti
- Elle, najprodavaniji modni magazin na svetu
- Elle Decoration, časopis o uređenju enterijera
- Burda, modni magazin
- Mama, magazin o majčinstvu i bebama
- Trudnoća, magazin za buduće mame
- Moj stan, časopis o uređenju stanova
- Moja lepa bašta, časopis o sređivanju vašeg vrta
- Lisa recepti, magazin sa najboljim receptima
- Men's Health, najčitaniji muški magazin
- Cafe Story, preporuka za restorane
- National Geographic, časopis koji se bavi naučnim temama i brigom o planeti
Digitalna izdanja
www.kurir-info.rs
www.kurironline.at
www.elle.rs
www.cosmopolitan.rs
www.menshealth.rs
www.nationalgeographic.rs
www.still-magazin.rs
www.lovesensa.rs
www.lisa.rs
www.yumama.rs
www.story.rs
www.kuririnternational.com
Veliki planovi
Svetla budućnost
Strategija kompanije "Kurir info" bazirana je na zadovoljavanju svih potreba naših kupaca i korisnika kroz ponudu sadržaja koji će pratiti razvoj pojedinca i pružiti mu prave informacije u svakoj fazi njegovog životnog ciklusa. Snažan poslovni model biće strukturno i funkcionalno kompatibilan sa ciljevima kompanije, uklopljen u spoljnu sredinu svakog tržišta u kojem kompanija ima poslovne operacije.
Brojke
18 štampanih izdanja ima "Kurir info"
14 digitalnih izdanja "Kurir info" ima na internetu
3,5 miliona prodatih novina na mesečnom nivou
115 hiljada je prosečna dnevna prodaja novina
220 hiljada iznosi prosečna mesečna prodaja magazina
1,1 milion čitalaca magazina ima mesečno
"DANAS SU POKUŠALI DA SPREČE DA PENZIONERI U SRBIJI DOBIJU POVIŠICU U DECEMBRU" Vučić o opoziciji: Možete misliti kakva bi to katastrofa bila