Vole da se pohvale da su vozili bicikl kroz drugi po redu kanjon na svetu, Đerdapsku klisuru, da su posetili vinske podrume, putovali putem rimskih careva, skijali na planinama, jeli fenomenalnu hranu koja je potpuno autentična, kaže direktorka TOS Gordana Plamenac

BEOGRAD - Stranci rado dolaze u Srbiju, oduševljeni dobrom atmosferom i autentičnom hranom, kaže direktorka Turističke organizacije Srbije Gordana Plamenac.

Ona je rekla da je Beograd poželjna turistička destinacije, a da stranci rado dolaze u Srbiju, oduševljeni dobrom atmosferom i autentičnom hranom.

Gordana Plamenac je istakla da je čuveni svetski promoter turističkih destinacija "Lonli planet" na svom portalu objavio da je Beograd poželjan grad za posetu i zabavu u januaru. "Mi smo pre dve nedelje u Milanu imali promociju prvog vodiča na italijanskom jeziku i to je bio jedan događaj koji je propratilo nekih 70 novinara. Svi su tvitovali sa tog mesta sve ono što su čuli o Beogradu i Srbiji", rekla je Plamenac.
Prema njenim rečima, ministar kulture Italije je odmah odgovorio i pozdravio to što je Turistička organizacija Srbije uradila.

"Izdavač i autor vodiča govorili su o Beogradu i Srbiji kao mestu susreta istoka i zapada. Ja mislim da to najviše fascinira, ma koliko trivijalno zvučalo", rekla je Plamenac.
Kako kaže, turisti vole da dođu u Beograd i Srbiju zbog onoga što oni nude, a posetioce najviše fascinira atmosfera, potpuno neobična i neotkrivena za turiste iz Evrope i sveta.

"Vole da se pohvale da su vozili bicikl kroz drugi po redu kanjon na svetu, Đerdapsku klisuru, da su posetili vinske podrume, putovali putem rimskih careva, skijali na planinama, jeli fenomenalnu hranu koja je potpuno autentična", kaže Plamenac.

Takođe, ističe da je olakšanje to što je do Beograda lako doći, uz povećan broj letova i avio-kompanija, kao i to što u Srbiji ima veliki broj novih i lepo opremljenih hotela. Ono što stranci zameraju Srbiji je, pre svega, loša infrastruktura, zatvoreni muzeji, pa i nedovoljno visok nivo higijene i nedostatak turističke signalizacije.

Direktorka Turističke organizacije Srbije se osvrnula na uspeh ostvaren u 2013. godini - učešće na čak 46 sajmova, na kojima je bilo preko 300 novinara, što značajno utiče na percepciju Srbije u svetu. Prvo što očekuje u 2014. je partnerstvo na sajmu turizma u Štutgartu, 11. januara. "To je sajam namenjen publici, broj turista raste, posle turista iz zemalja bivše Jugoslavije, Nemci su četvrti na statističkoj listi", objašnjava Plamenac.

Ona ističe da od preko 62.500 turista koji su brodovima doputovali u Srbiju, Nemci čine čak 26.000 posetilaca.
"Zato smo se i opredelili za ovaj sajam, jer partnerstvo nije jeftino, ali naš budžet koji je skroman, i na listi Evropske turističke komisije treći odozdo, znači da je to jedini ili jedan od sajmova na kojem možemo biti partneri", rekla je Plamenac.

Prema njenim rečima, ovo partnerstvo će sigurno mnogo doneti turizmu u Srbiji, jer Nemci vole da dođu u Beograd - automobilima, avionskim letovima, autobusima, ali i biciklama.

http://www.youtube.com/watch?v=i-463Nfdoy8