Elektrovojvodina podseća da već više od 55 godina obavlja svoju osnovnu delatnost distribucije i prodaje električne energije na celokupnom distributivnom području Vojvodine i naglašava da nikad nije došla u sličan problem, koji danas u javnosti predstavlja EPS Snabdevanje

NOVI SAD - U Vojvodini nije bilo većih primedbi, odnosno reklamacija potrošača na izdate račune za isporučenu električnu energiju u decembru, saopštila je Elektrovojvodina.

U saopštenju je data puna podrška inicijativi ministarke energetike Zorani Mihajlović na utvrđivanju činjeničnog stanja i odgovornosti za nastale propuste.

S druge, "u paušalnim izjavama koje dolaze od rukovodstva EPS Snabdevanja neosnovano se ukazuje na to da su oni, zbog nedostatka kadrova, primorani da poslove daju na izvršenje privrednim društvima za distribuciju električne energije i da zbog toga nastaju problemi i greške prilikom izdavanja računa".

Elektrovojvodina podseća da već više od 55 godina obavlja svoju osnovnu delatnost distribucije i prodaje električne energije na celokupnom distributivnom području Vojvodine i naglašava da nikad nije došla u sličan problem, koji danas u javnosti predstavlja EPS Snabdevanje.

U saopštenju se konstatuje da su "problemi nastali formiranjem jednog javnog snabdevača, o čemu smo blagovremeno ukazivali, upozoravajući na sve negativne posledice koje su se desile i koje će se i dalje dešavati".

Kada je reč o očitavanju, obračunu i izdavanju računa za struju, situacija je uobičajena i ni u čemu se ne razlikuje od one u prethodnim mesecima, zaključeno je na osnovu izveštaja prikupljenih sa celokupnog konzumnog područja Elektrovojvodine.

Postoje uobičajeni slučajevi primedbi i reklamacija kupaca, ali se može konstatovati da je to na ukupnom konzumnom području, od 930.000 kupaca, zanemarljivo, ističe se u saopštenju.

Elektrovojvodina zato poziva kupce da uporede stanje računa sa stanjem na brojilima i ukoliko smatraju da ima bilo kakvih nepodudarnosti, da se odmah jave nadležnoj distribuciji.

Ističući da "svojim aktivnostima ni na jedan način nije doprinela nastajanju problema između EPS Snabdevanja i kupca", Elektrovojvodina dodaje da je ispunila sve svoje obaveze u skladu sa zaključenim ugovorom o pružanju usluga sa EPS Snabdevanjem i da profesionalno i visokoodgovorno ispunjava svoje obaveze prema kupcima.

U saopštenju se ističe da će Elektrovojvodina i ubuduće davati punu podršku razvoju elektroenergetskog sistema i celokupne Elektroprivrede Srbije, "jer samo tako smatramo da Srbija i Vojvodina mogu biti bolje mesto za život svih građana".

"U potpunosti dajemo podršku svakoj inicijativi" ministarke energetike Zorane Mihajlović na "utvrđivanju činjeničnog stanja i odgovornosti pojedinaca za nastale propuste", navodi se u saopštenju Elektrovojvodine.