Građani prvo treba da provere stanje na brojilu i uporede sa iznosom na decembarskom računu i ako se ti iznosi ne poklapaju treba da dođu na šalter za reklamacije EPS, kaže novi direktor EPS Snabdevanja Željko Marković

BEOGRAD - Svi građani koji sumnjaju da nisu dobili ispravan decembarski račun za struju moći će do kraja januara da ga provere i reklamiraju, a korekcija će biti urađena za tri dana, izjavio je danas novi direktor EPS Snabdevanja Željko Marković.

On je poručio da građani prvo treba da provere stanje na brojilu i uporede sa iznosom na decembarskom računu i ako se ti iznosi ne poklapaju treba da dođu na šalter za reklamacije EPS-a.

Novac će im, kako je rekao, biti vraćan odmah ili će im sledeći račun biti umanjen za taj iznos.

Marković je naveo da se do sada za reklamaciju prijavilo 30.000 potrošača, što je malo više od uobičajenog broja reklamacija i dodao da je uzrok grešaka kod decembarskih računa bio "ljudski faktor", a da nije bilo sistemske greške niti namere "otimanja para od potrošača".

On je, posle sastanka svih direktora elektrodistribucija i rukovodstva EPS Snabdevanja sa ministarkom energetike Zoranom Mihajlović, poručio da će popusti za redovne platiše važiti do 25. u mesecu, a da će oni kojima se utvrdi da je reklamacija opravdana, takođe, imati pravo na redovan popust i posle tog roka.

Ona je rekla da je očito da je bilo grešaka i da to niko ne spori i poručila rukovodstvu EPS - a da to više ne sme da se desi i da sledeći računi moraju biti ispravni.

Svaki direktor elektrodistribucije biće smenjen ako se bude ponovilo ovo "ludilo", rekla je Mihajlović i dodala da takve greške i propusti ne mogu da idu preko leđa potrošača. Ona je poručila da svako ko sumnja u svoje račune za decembar može da dođe u elektrodistribuciju i može da ih proveri i reklamira, jer na to ima pravo.

zorana-mihajlovic-zeljko-markovic.jpg
Foto: Beta