Sve je organizovala izdavačka kuća iz Engleske koja objavljuje knjige i časopise za dizajn i luksuzni dizajn i ima veliki ugled u svetu. Klijent nas je prijavio za takmičenje i konkurisali smo krajem decembra prošle godine. Ušli smo u najuži krug, gde je bilo šest različitih timova. Uzavršnici takmičenja se biraju najbolji po principuotvorenog glasanja, poput Evrovizije, objašnjava Svetlana Mojić

NOVI SAD - Mlada Novosađanka Svetlana Mojić, vlasnica kompanije „Salt end voter” dizajnirala je enterijer „boinga 787 VIP”.

Svetlana je osvojila i svetsku nagradu “International Yacht & Aviation Awards 2014”, koja joj je dodeljena u Londonu. Koliki je uspeh postigla, najbolje pokazuje lista timova koji su se takođe takmičili za ovu važnu nagradu – nadmašila je dizajnere „Lufthanze” i „Et Avijejšna”.

Ovo prestižno priznanje Svetlani Mojić, arhitektkinji koja je prethodnih godina globalni uspeh postigla i u kreiranju enterijera jahti, potvrdilo je njen status jednog od najboljih dizajnera luksuznih plovila, aviona, rezidencijalnih objekata, vila, hotela i marina u svetu.

Svetlana Mojić završila je Arhitektonski fakultet u Novom Sadu, a maštala je da joj životni poziv bude dizajn jahti, što je i ostvarila. Danas morima i svim okeanima plovi više od deset luksuznih jahti nastalih po njenoj ideji. Iako su joj jahte najveća ljubav, dizajnirala je i plutajući hotel s odvojenim apartmanima. Njenih ruku delo je i enterijer hotela na ostrvu, gde je zapravo stara tvrđava pretvorena u ugostiteljski objekat sa pet zvezdica.

Nagradu joj je dodelio vodeći engleski časopis „Desing Et All“.

Od kada je 2010. godine u Novom Sadu osnovala kompaniju „Salt & Water”, specijalizovanu za dizajn jahti, enterijer i eksterijer, ova mlada preduzetnica dobila je više međunarodnih priznanja.

Kako kaže, posebno joj je važan „Cvet uspeha za ženu zmaja” kojeg dodeljuje Udruženje poslovnih žena Srbije za podsticanje inovativnog preduzetništva. Svetlana Mojić članica je Udruženja poslovnih žena Srbije, a u njenom timu zasad je stalno zaposleno samo dvoje mladih ljudi, uključujući nju.

"Veoma mi je važno bilo to umrežavanje. Otkako smo osvojili „Ženu zmaja”, niže se uspeh za uspehom. Do sada smo uglavnom sve poslove uradili za klijente širom sveta, a volela bih da sledeći bude u našoj zemlji. U svakom slučaju, imamo novih izazovnih projekata i stremimo daljem napretku", kaže Svetlana Mojić, čije su inovativne ideje i realizovani projekti dokaz da za vredne preduzetnike nema prepreka i granica.

Osvrćući se na londonsko priznanje, naša sagovornica napominje da je kompanija „Salt end voter” učestvovala u kategoriji „idejni dizajn enterijera za privatne avione”.

"Sve je organizovala izdavačka kuća iz Engleske koja objavljuje knjige i časopise za dizajn i luksuzni dizajn i ima veliki ugled u svetu. Klijent nas je prijavio za takmičenje i konkurisali smo krajem decembra prošle godine. Ušli smo u najuži krug, gde je bilo šest različitih timova. Uzavršnici takmičenja se biraju najbolji po principuotvorenog glasanja, poput Evrovizije", objašnjava Mojić.

"Sama dodela nagrada bila je za nas lep trenutak iznenađenja jer, sve dok nisu nas prozvali, nismo znali da ćemo biti proglašeni najboljima. Ponosni smo na priznanje jer su u konkurenciji bili dizajnerski timovi kompanija koje imaju po nekoliko hiljada zaposlenih, kakva je Lufthanza, a mi smo imali dizajnerski studio", kaže ona.