Na tom spisku su i Informativno javno preduzeće Preševo, Javno informativno preduzeće Ivanjički radio, Javno preduzeće za informativnu delatnost Radio-televizija opštine Kovačica, Javno preduzeće Informativni centar Kosjerić, Javno preduzeće Radio Ćićevac

BEOGRAD - Agencija za privatizaciju objavila je danas Javni poziv za prikupljanje pisama o zainteresovanosti za učešće u privatizaciji 11 medija u Srbiji, među kojima je novinska agencija Tanjug. Na tom spisku su i Informativno javno preduzeće Preševo, Javno informativno preduzeće Ivanjički radio, Javno preduzeće za informativnu delatnost Radio-televizija opštine Kovačica, Javno preduzeće Informativni centar Kosjerić, Javno preduzeće Radio Ćićevac.

U postupku privatizacije su i Javno preduzeće Informativni pres centar opštine Vladičin Han, Javno preduzeće za informisanje Informativni centar Odžaci, Javno preduzeće Štampa, radio i film, Bor, Informativni centar Bačski Petrovac, Javno preduzeće za informisanje i marketing TV Ljig. Rok za dostavljanje pisama o zainteresovanosti je 3. novembar 2014. godine.

Pored podataka o investitoru i preduzeću za koje se iskazuje interesovanje, pisma treba da sadrže i preciznije informacije o nameri za privatizaciju, kao što su okvirni investicioni program i plan poslovanja. Današnjim javnim pozivom Agencije za privatizaciju obuhvaćeni su mediji i preduzeća koja se bave informisanjem, a za koje je pokrenuta inicijativa nakon stupanja na snagu Zakona o privatizaciji.

Prethodnim javnim pozivom za prikupljanje pisama o zainteresovanosti za 502 preduzeća iz portfelja Agencije za privatizaciju, bilo je obuhvaćeno i 73 medija, odnosno preduzeća čija je delatnost informisanje i komunikacije.

Rok za privatizaciju medija je 1. jul 2015. godine, a postupak privatizacije će biti usklađen sa Zakonom o javnom informisanju koji predviđa privatizaciju medija samo prodajom kapitala, kao i očuvanje delatnosti nakon privatizacije u trajanju od pet godina. Za medije koji ne budu privatizovani do 1. jula 2015. godine, predviđen je prenos kapitala zaposlenima u vidu besplatnih akcija. Ukoliko zaposleni ne prihvate besplatne akcije, njihov medij prestaje da postoji i briše se iz Registra.