Kompanija DIS više od godinu dana vodi kampanju „Kupuj domaće u domaćoj trgovini“

BEOGRAD - Najbolji uz najbolje!
Novak Đoković priključio se akciji DIS „Kupuj domaće u domaćoj trgovini“. On je ovih dana odlučio da napravi kratku pauzu između mečeva kako bi snimio spot u kojem se, pored DIS kao najvećeg domaćeg trgovinskog lanca, pojavljuju i najveći srpski brendovi, sokovi „nektar“, „karneks“ paštete, „Pionirove“ „negro“ bombone i „Beohemijini“ deterdženti „duel“.

Kompanija DIS više od godinu dana vodi kampanju „Kupuj domaće u domaćoj trgovini“, koja se dosad sastojala od specijalnih prodajnih akcija s posebno niskim cenama domaćih proizvoda, a tu je i linija visokokvalitetnih proizvoda „Ukusi Srbije“.

- Novak je veliki patriota i za nas je čast što je stao iza naše kampanje - kaže Ivan Šuleić, direktor marketinga DIS, i napominje da kampanja treba da skrene pažnju građanima da nije svejedno gde troše novac.

(N. K.)