Ninamedia: Unosimo novu razigranost u naše poslovanje
Zvanice su ispunile prostor do poslednjeg mesta, a među gostima su bili i Aleksandar Timofejev, pukovnik Petar Bošković, Jugoslav Ćosić, Borko Ilić, Slobodan Trkulja i Vuk Rosandić.
Proslavu je otvorio Dragan Radić, direktor „Ninamedie“, i prisutne pozdravio prigodnim, šaljivim govorom.
- Istraživaćemo bolje nego ikad dosad. Plavi krug koji je simbol „Ninamedie“ nije slučajno odabran. On me po obliku podseća na loptu, koja je simbol razigranosti, a razigranost je ono što ćemo u budućnosti sve više unositi u svoje poslovanje. Pritom ćemo sve vreme ići ka tome da i mi mali dvanaestogodišnjaci učimo od vas velikih i uozbiljimo se u određenim segmentima - rekao je prvi čovek ove kompanije.
Za dobru zabavu prvo su se pobrinule Frajle, a vrhunac večeri usledio je kada se mikrofona latio Džej.
(A. S. B.)
Vrhunski
DNEVNO OBRADE 20.000 PRILOGA
„Ninamedija“ je lider u oblasti praćenja i analize medijskog sadržaja u Srbiji, a 12. rođendan dočekala je kao apsolutni lider u domenu pres-klipinga sa 70 odsto tržišnog učešća u ovoj oblasti. Uigran tim 24 sata prati sadržaje nekoliko hiljada štampanih i elektronskih medija, kao i internet portala, a dostigao je impresivnu brojku od 20.000 dnevno obrađenih priloga, koji svako jutro čekaju više od 400 korisnika servisa.
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega