Sednici, koja je održana u novom medija centru Adria Media Groupe, prisustvovali su predstavnici 15 od 19 kompanija i 11 predstavnika pridruženog članstva

Redovna godišnja Skupština IAB Serbia održana je u utorak, 10. februara, kada je tradicionalno predstavljen godišnji izveštaj o radu asocijacije i plan rukovodstva za aktivnosti u 2015. koje će doprineti stabilnijem i većem rastu tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji.

Sednici, koja je održana u novom medija centru Adria Media Groupe, prisustvovali su predstavnici 15 od 19 kompanija, koliko trenutno broji redovno članstvo asocijacije sa pravom odlučivanja, kao i 11 predstavnika pridruženog članstva.

Prisutni redovni članovi glasali su za predlog Upravnog odbora IAB Serbia, čiji čedvorogodišnji mandat ističe u februaru ove godine, da svi redovni i punopravni članovi IAB Serbia imaju po jednog predstavnika u Upravnom odboru asocijacije.

Ovaj predlog je podržalo 14 od 15 prisutnih članova, dok je jedan član bio uzdržan, čime je ova odluka zvanično usvojena.