Predrag Roganović, direktor digitalne divizije kompanije, rekao je da naša kompanija želi ne samo da bude lider na tržištu već i da utiče na razvoj digitalnog tržišta u regionu i uvodi nove tehnologije i praksu uopšte
Adria Media Group domaćin prvog IAB Masterclass seminara Foto: Kurir

Danas je u prostorijama medija centra Adria Media Group održan prvi IAB Masterclass seminar. Tema ovog seminara bio je programmatic trading – automatizovana prodaja i zakup oglasnog prostora, koji stiču sve veću popularnost i uspeh u celom svetu, a odnedavno je ovaj vid digitalne tehnologije počeo da se primenjuje i kod nas.

seminar-master-klas.jpg
Foto: Kurir


Napredne opcije koje ovakav vid medijskog zakupa nudi dovele su do rasta display oglašavanja na razvijenijim tržištima. O ovoj temi govorio je specijalni gost Jost Löhnenbach, Head of Sales, New and Emerging Markets – Europe (DataXu). Izvršna direktorka IAB Srbije Gabrijela Stjepanović ovim povodom je izjavila: „Cilj nam je da s vama podelimo neophodna znanja iz ove oblasti i da na adekvatan način pripremimo sve učesnike na tržištu za trendove koji dolaze kako bismo svi ostvarili maksimalnu dobit od ovakvih inovacija.“

seminar-master-klas.jpg
Foto: Kurir


U želji da podrži dobru praksu, kao i razvoj digitalnog tržišta u Srbiji, Adria Media Group bila je domaćin ovog seminara. Predrag Roganović, direktor digitalne divizije kompanije, rekao je da naša kompanija želi ne samo da bude lider na tržištu već i da utiče na razvoj digitalnog tržišta u regionu i uvodi nove tehnologije i praksu uopšte.

seminar-master-klas.jpg
Foto: Kurir


Roganović je dodao da IAB Srbija, ali i sve druge zvanične institucije koje doprinose zajedničkom naporu u razvoju i edukaciji tržišta mogu da računaju na sve vidove podrške vodeće izdavačke kuće na zapadnom Balkanu kakva je Adria Media Group.