Komemoracija će se održati u sredu 8. aprila u Domu Omladine sa početkom u 14h, na I spratu u Sali Amerikana, a kremacija narednog dana na Novom Groblju od 15h

BEOGRAD - U Beogradu je u ponedeljak u 50. godini, iznenada preminuo Darko Broćić, direktor agencije Nielsen Audience Measuerment.

Rođen je u Beogradu 1965, a diplomirao na Filozofskom fakultetu 1988. godine. Ceo svoj radni vek od završetka fakulteta je posvetio istraživanjima medija, tržišta i javnog mnenja.

U Strategic Marketingu je radio od osnivanja 1997. godine, gde je formirao i vodio sektor za medijska istraživanja.
Posebno se mnogo i uspešno bavio merenjem televizijske gledanosti, pa je tako postao i direktor specijalizovane firme za merenje TV gledanosti, AGB, koja je osnovana 2002.u Beogradu.

Kada je AGB fuzionisan sa globalno vodećom istraživačkom komanijom Nilesen, Darko je nastavio da rukovodi starom firmom pod novim imenom.

Osim toga, Broćić je često gostovao kao predavač na raznim fakultetima, kao i stručnim skupovima u zemlji i u inostranstvu, a bio je i viđeni član strukovnih udruženja.

Bio je veoma aktivan i kao član Upravnog odbora IAA, srpskog ogranka međunarodnog udruženja oglašivačke industrije.

Komemoracija će se održati u sredu 8. aprila u Domu Omladine sa početkom u 14h, na I spratu u Sali Amerikana, a kremacija narednog dana na Novom Groblju od 15h.