OGLAŠAVANJE NA INTERNETU: U Srbiji je tek u začetku, a njegove prednosti su neverovatne!
PALIĆ - Konferencija "E-trgovina 2015" na Paliću tradicionalno je okupila vodeće ljude iz industrije e poslovanja iz zemlje I regiona.
U okviru konferencije “E-trgovina 2015″, koja je posvećena praćenju nastanka i razvoja domaćeg e-commerce i e-business tržišta, juče je održan panel sa temom “Kako da povratite investicije u oglašavanju?”.
Veliko interesovanje panel je izazvao kako aktuelnom temom, tako i samim učesnicima među kojima su bili najrelevantniji ljudi na tržištu oglašavanja u Srbiji. Među učesnicima panela su bili Vladimir Aranđelović, digital media manager u kompaniji Direct Media, Isidora Branković, digital advertising manager u kompaniji Adria Media Group, Marija Grulović, digital & Brand PR Manager u Apatinskoj pivari, Bojan Rendulić, direktor digitalne agencije “Drive“ i Srećko Miodragović, savetnik predsednika kompanije Comtrade i direktor portala Telegraf.rs.
Glavna tema panela je bilo oglašavanje na internetu i prednosti ovakvog vida oglašavanja.
"Većina kompanija do nedavno nije imala digital menadžere, ali s obzirom na to da je oglašavanje na internetu svakim danom sve popularnije, ove pozicije su sve češće", rekla je Marija Grulović, digital & Brand PR Manager u Apatinskoj pivari.
Sve više kompanija se odlučuje za online oglašavanje jer donosi dosta benefita za uloženi novac, a stručnjaci ističu da je ovaj vid reklamiranja “bestbuy” i da za uloženi novac oglašivač dobija sve što je potrebno.
"Internet oglašavanje vam nudi veliki broj mogućnosti kako da dođete baš do vaše ciljne grupe. To je njegova velika prednost. Analizom podataka pomažemo našim klijentima da postignu što bolje rezultate, a samim tim i da povrate uložen novac. Internet oglašavanje je upravo taj kanal koji od malih klijenata pravi velike igrače na tržištu. Kombinacija pravih vidova internet oglašavanja u kampanjama je upravo ono što je danas komparativna prednost klijenata u odnosu na konkurenciju. Naša uloga je da im pomognemo kako bi nas klijenti percipirali ne samo kao kanale oglašavanja, već i kao njihove partnere koji su bili uz njih na putu ka uspehu", rekla je Isidora Branković, digital advertising manager kompanije Adria Media Group.
Za postizanje maksimalnih rezultata prilikom internet oglašavanja neophodna je dobra analiza ciljne grupe i rad na strategiji. U tome pomažu brojne kompanije koje se bave istraživanjem i anketama, čiji rezultati doprinose u planiranju strategije oglašavanja.Svi učesnici panela su se složili da je u našoj zemlji neophodno podići svest ljudi šta je online biznis, i napomenuli da je kupovina putem interneta i korišćenje kartica za online plaćanje i dalje na niskom nivou u Srbiji.
Oni su takođe naveli i neke prednosti oglašavanja kod lokalnih medija i sajtova, u odnosu na oglašavanje putem Gugla i društvenih mreža. Naime, baneri i reklame koje postavlja Gugl obično se postavljaju na lošim mestima na samoj stranici (uglavnom u dnu), kao i na sajtove sa čudnim sadržajem, a oglašivači nemaju mogućnost da to promene.
Sa druge strane, kada je reč o Fejsbuku reklama će trajati sve dok oglašivač daje novac. Čim to prestane, reklama sa briše. Oglašavanje kod lokalnih medija nudi veću fleksibilnost. Primera radi, moguće je dogovoriti se na koji način će reklama biti vidljiva, koja slika, koji tekst i na tačnom kom mestu. Takođe, objavljeni PR i viralni tekstovi zauvek ostaju na sajtu i uvek se mogu pronaći. Iako je digitalni marketing u Srbiji počeo da se razvija većom brzinom, i dalje je daleko od savršenog.
Ovakve diskusije i konferencije za cilj imaju podizanje svesti ljudi, što će pomoći rešavanju pomenutog problema
(EPK)
VUČIĆ I LAVROV RAZGOVARALI TELEFONOM O 3 VAŽNE TEME: Upoznao sam ministra da Priština pokušava da Srpskoj listi zabrani učešće na predstojećim izborima