Je l‘ treba svi da gledamo u pasulj šta su nas pitali? Drugačije ne može da se protumači, kaže D. C., jedan od revoltiranih roditelja osnovaca

BEOGRAD - Završio/lasisaodgovaranjemnapitanjaiztesta.Molimotedaogovorišnasledećiupitnik.
Važnojedadaštačnepodatkeiiskreneodgovore.

Pročitali ste šta piše? Teško? U srpskom Zavodu za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja, međutim, očigledno ne misle da je to neki problem. Inače ne bi tako napisali uvod u upitnik koji je upućen učenicima osnovnih škola uz inicijalni test iz matematike. Skoro sve reči u tom dokumentu napisane su spojeno, tako da je tekst skoro nemoguće razumeti.
- Izgleda da se deci šalje poruka da je sasvim u redu da ne znaju osnovni pravopis svog maternjeg jezika. Je l‘ treba svi da gledamo u pasulj šta su nas pitali? Drugačije ne može da se protumači - kaže D. C., jedan od revoltiranih roditelja osnovaca.

Od đaka se u upitniku, između ostalog, traže odgovori na pitanja da li imaju privatne časove, koliko često uče uz pomoć roditelja, ali i „kojije stepenobrazovanja tvojemajke“, kao i da „upišiocenukojusi imaonapologodištu“.

Iz Zavoda juče nismo dobili odgovore na upućena pitanja.

(J. P.)