Svakog meseca u pošte u Srbiji uđe 20 miliona klijenata, što znači da u proseku svaki građanin Srbije triput mesečno obavi neki posao u pošti. Pošta obavi četiri puta više novčanih transakcija nego sve poslovne banke u Srbiji zajedno, rekao je direktor Krkobabić

BEOGRAD - Pošta Srbije danas je obeležila 175 godina postojanja kao javno preduzeće sa rastućim profitom u uslovima oštre konkurencije, izjavio je generalni direktor Pošte Milan Krkobabić.

Na svečanosti u PTT muzeju u Beogradu, Krkobabić je podsetio da je Pošta Srbije prešla dug put od otvaranje prve pošte 7. juna 1840. godine i tih dana kada su sa Kalemegdana poštari sredom i subotom kretali da raznose pošiljke po unutrašnjosti Srbije.

"Svakog meseca u pošte u Srbiji uđe 20 miliona klijenata, što znači da u proseku svaki građanin Srbije tri puta mesečno obavi neki posao u pošti. Pošta obavi četiri puta više novčanih transakcija nego sve poslovne banke u Srbiji zajedno", rekao je on.Krkobabić je istakao da Pošta Srbije nije monopolista već tržišno orijentisana kompanija koja se bori u oštroj konkurenciji sa 49 firmi u oblasti osnove delatnosti dostave pošiljki, sa 1.000 firmi u oblasti informacionih tehnologija i sa svim poslovnim bankama.

On je najavio da će Pošta Srbije nastaviti da razvija poslovanje i najavio uvođenje usluga menjačkih poslova i posredovanja u osiguranju na šalterima pošti u Srbiji.Krkobabić je dodao i da je to u skladu sa jednim od ključnih kriterijuma u poslovanju Pošte, da nema viška radnika već manjka posla."Poštari u Srbiji nose torbe teške 35 kilograma i dobro se pomuče za platu koju dobiju, ali je suština da im je posao siguran, redovan i da znaju da su deo sistema", rekao je on i podsetio da Pošta Srbije ima 15.000 zaposlenih.Krkobabić je rekao i da je Pošta Srbije jedno od retkih javnih preduzeća koja ispunjava sve svoje obaveze i puni budžet Srbije, a da radnici ne dobijaju 13. platu ili bonus, već deo iz profita kompanije, kao svoje učešće u dobiti.