Pre dvadesetak dana istekla je i privremena upotrebna dozvola. Vrednost preostalih radova je oko 20 miliona dinara

ADA - Most na Tisi, koji spaja Bačku i Banat između Ade i Padeja, slika je i prilika srpskog infrastrukturnog nemara.

Ni posle skoro pet godina ovaj most, koji je 24. decembra 2010. u saobraćaj pustio pokrajinski premijer Bojan Pajtić, nema javnu rasvetu.

Problem bezbednosti

- Saobraćaj se noću obavlja po mrklom mraku, a jedina pomoć šoferima su farovi na vozilima. Ni sve pristupne saobraćajnice još nisu gotove, a pre dvadesetak dana istekla je i privremena upotrebna dozvola - predočava Zoltan Bilicki, predsednik opštine Ada:
- Već godinu i po sudimo se sa izvođačem radova, beogradskom firmom „Intermost“, koja je u stečaju. Ponudili smo konkretno rešenje u vidu sporazumnog raskida ugovora. O tome ćemo s njima razgovarati 10. juna. Ukoliko prihvate, raspisaćemo javnu nabavku za preostale radove. Time će se otvoriti mogućnost za dobijanje trajne upotrebne dozvole.

Bilicki kaže da očekuje da će sve uskoro biti rešeno:
- Uveren sam da bi do početka zime mogla da se instalira javna rasveta. Vrednost preostalih radova je između 15 i 20 miliona dinara. Ne moram posebno da objašnjavam šta bi s bezbednosnog aspekta to značilo za vozače.

Nema ni asfalta

Ni situacija s prilaznim putevima nije ružičasta. Od mosta do kružnog toka na banatskoj strani i dalje do Padeja put je gotov, ali u lošem je stanju jer nije postavljen završni sloj asfalta. Krak koji vodi do Kikinde i Novog Bečeja nema asfaltnu podlogu.

(S. U.)

Nikola Lukač
MOST NAM JE NEOPHODAN

Više desetina puta pokrajinska administracija je obećavala da će se radovi privesti kraju. Zbog nečije nesposobnost protok ljudi ni izbliza nije kao onaj kakav se priželjkuje. Most je ovom kraju neophodan. Važno je da se investicija privede kraju. U ovakvoj situaciji mogao bi da bude i zatvoren - kategoričan je Nikola Lukač, načelnik Severnobanatskog okruga.