Čak 88 odsto njih posećuje Fejsbuk, najdominantniju društvenu mrežu u Srbiji, više puta u toku dana

BEOGRAD - Više od 43 odsto mladih u Srbiji želi da postane popularno preko društvenih mreža, i to objavljivanjem najrazličitijih selfija, podaci su istraživanja „Wave8“.

Zanimljiv je i podatak da 23 odsto ljudi starosti između 30 i 55 godina takođe teži popularnosti postavljanjem svojih fotografija, a čak 88 odsto njih posećuje Fejsbuk, najdominantniju društvenu mrežu u Srbiji, više puta u toku dana.
- Koliko korisnici lično doživljavaju društvene mreže govori i činjenica da nas deljenje i komentarisanje naših sadržaja čini srećnim, a ignorisanje neraspoloženim i nesrećnim - kaže Katarina Kostić, regionalna direktora razvoja za medijske operacije „I&F Meken grupe“, u okviru koje posluje agencija „Juniverzal medija“, koja je sprovela istraživanje „Wave8“ u Srbiji.

Većina korisnika interneta kao svoju najčešću aktivnost navodi gledanje video-sadržaja, posećivanje različitih sajtova, ali i posećivanje profila svojih prijatelja i uređivanje vlastitih stanica.

(J. P.)