Oko 180 turista iz Srbije juče je čekalo čak 16 sati na aerodromu „Nikola Tesla“ u Beogradu na let za egipatsko letovalište Hurgada jer je na avionu kompanije „Er Kairo“ ustanovljen kvar.

BEOGRAD - Aranžman je organizovan preko nekoliko turističkih agencija iz Beograda, ali let nije bio čarter, nego redovan, pa je sva odgovornost na avio-kompaniji. Putnici su na aerodrom stigli u 4.20 ujutro, a sve do 20 sati nisu poleteli.
- U avion smo ušli u 6.30, za kada je let i bio planiran, ali posle sat i po vremena sedenja rekli su nam da napustimo letilicu zbog tehničkih problema. Najteže je bilo deci, koja su ceo dan da provela na aerodromu - kaže Milica V. (26), koja je na more krenula sa suprugom i detetom.

Iz kompanije „Er Kairo“ kažu da im je žao i da će kompanija pokušati da se oduži putnicima:
- Pošto nije bilo moguće da se popravi kvar, odlučeno je da dođe nov avion. Putnici su obavešteni, posluženi hranom i pićem, a kompanija će im izaći u susret tako što će poslednjeg dana njihovog letovanja doplatiti produženi boravak u hotelu. To znači da neće morati da napuste sobe u podne i da čekaju napolju let u ponoć, već će moći da budu u hotelu do kraja dana.

(S. S.)