Takođe, Obradović je 2,5 miliona dinara predvideo i za doškolovanje kadrova u EPS, odnosno za kurseve stranih jezika

BEOGRAD - Direktor srpskog giganta EPS Aleksandar Obradović, uprkos gubicima i šteti koju je kompanija pretpela tokom poplava, planirao je da izdvoji 20,1 miliona dinara između ostalog i za proslave, rekreaciju i doškolovanje.

Kako se tvrdi, Obradović je novac nameravao da izdvoji za sedam tendera koje bi raspisivao tokom 2015. godine.

Tako je pored novca za promociju EPS, bila predviđena i suma od dva miliona dinara za rekreaciju. Takođe, Obradović je 2,5 miliona dinara predvideo i za doškolovanje kadrova u EPS, odnosno za kurseve stranih jezika.

Mediji su objavili da je Obradović plan napravio u vreme kada je znao da će EPS ostvariti gubitak u milijardama dinara, a sve to se dešavalo i u trenutku kada je Vlada pozvala javna preduzeća na strogu štednju i smanjenje troškova.

Među javnim nabavkama je i angažovanje agencije za promociju EPS kao brenda. Predviđeno je i pet miliona dinara kao podrška prodaji struje - rekao je izvor iz EPS.

Međutim, EPS je u međuvrmenu odustao od dela nabavki, što je potvrdio i saopštenjem.

Zbog mera štednje VIP događaj više ne postoji u planu nabavki, neće biti sprovedena ni nabavka za kurseve stranih jezika, a menadžerske obuke su planirane za rukovodioce i odnose se na unapređenje veština potrebnih za uspešno vođenje EPS.

Prema posebnom kolektivnom ugovoru, organizovanje rekreacije je u nadležnosti Sindikata EPS, pa iz toga razloga navedena nabavka neće ni biti sprovedena. Inače, marketinški budžet je EPS mnogo je manji od konukurencije - rekli su u EPS.

PLANIRANE NABAVKE (IZNOS U DINARIMA)

- Organizacija VIP događaja za kupce na visokom i srednjem naponu - 7 miliona
- Organizacija edukativno-stručnih putovanja u inostranstvu - 2,9 miliona
- Angažovanje agencije za promociju EPS kao brenda - 5 miliona
- Obeležavanje dana EPS - 2,8 miliona
- Kursevi stranih jezika - 2,5 miliona
- Menadžerske obuke - 2,9 miliona
- Rekreacija - 2 miliona
- Produkcija filmova za TV i sajt - 6,8 miliona