Umesto da se primene ovi principi, novopostavljeni direktori "Srbija voza", s direktorom Jugoslavom Jovićem na čelu, postupili su suprotno

BEOGRAD - Logo novoformiranog preduzeća "Srbija voz" neverovatno podseća na partijski znak Srpske napredne stranke.

Izvor iz "Železnica Srbije" tvrdi da je ovakvo idejno rešenje proizašlo iz kuhinje novopostavljenih rukovodilaca nove kompanije, koja želi da pokaže odanost partiji.

- Logo ili zaštitni znak treba da predstavlja vizuelni identitet firme na tržištu, nešto po čemu će ona biti prepoznatljiva. Umesto da se primene ovi principi, novopostavljeni direktori "Srbija voza", s direktorom Jugoslavom Jovićem na čelu, postupili su suprotno, tražeći od stručnih lica u kompanoiji da se dizajnom stavi do znanja njihova odanost SNS-u.

To je i urađeno - tvrdi izvor iz "Srbija voza", prenose mediji.

On dodaje da su mnogi radnici "Železnica" već izrazili nezadovoljstvo novim logom firme.Kako prenose mediji iz "Srbija voza" nije stigao odgovor na pitanje ko je radio novi logo kompanije.