Tokom celog dana „Adrija medija grupa“ kao partner „Gugla“ i jedina zvanična Jutjub mreža s ovih prostora organizovala je interaktivnu zabavu za posetioce

Sajam medija juče je bio u znaku magazina Nacionalna geografija, koji objavljuje „Adrija medija grupa“.

Glavni i odgovorni urednik Igor Ril razgovarao je s posetiocima, kao i sa organizatorom „Medija marketa“ Nedeljkom Krsmanovićem.
- Stabilnost časopisa NG na srpskom jeziku pokazuje da štampani mediji imaju budućnost, kao i to da možemo da se radujemo što sadržaj koji zahteva određeno predznanje, kao i popularizaciju nauke ima svoju mnogobrojnu publiku - istakao je Ril.

Tokom celog dana „Adrija medija grupa“ kao partner „Gugla“ i jedina zvanična Jutjub mreža s ovih prostora organizovala je interaktivnu zabavu za posetioce. Mladi su pravili svoj video ili šaljivi set fotografija u AMG YouTube Network „Photo&Video boothu“.

AMG YouTube mreža poziva sve kreatore sadržaja, kako zabavnog tako i muzičkog, da pošalju prijavu na youtube@adriamedia.rs.

(M. C.)