Direct Media osvojila zlatni Sempler za kampanju Telenor Bankar
Projekat je podrazumevao višemesečni angažman tima ljudi koji se sastojao od progamera, dizajnera, scenarista, producenata, glumca– sve ukupno nekoliko desetina ljudi u određenim fazama projekta.
U kreiranju aplikacije, primenjena je posebna Inverse cinematics tehnologija, koja je omogućila da prilikom skeniranja glumca u 3D tehnologiji, korisnik stiče ubedljiv utisak obraćanja virtuelne osobe. U promociji same aplikacije je korišćen integrisan pristup, kroz različite medije. Jedan od najatraktivnijih kanala komunikacije je bilo gostovanje virtuelnog bankara u emisiji “Veče sa IvanomIvanovićem” ,što je pristupkoji je primenjenprvi put u regionu.
Na ovogodišnjem Sempl festivalu je dodeljeno ukupno devet Goldern Semplera, Grand Sempler i Top SEMPL nagrada.
"S PREDSTAVNICIMA KOMPANIJE ZIĐIN O DALJOJ SARADNJI" Vučić posle sastanka: Posebno smo se osvrnuli na ekonomski značaj projekata i otvaranje novih radnih mesta