Na festivalu Sempl u Portorožu, medijski sistem Direct Media je osvojio prestižnu regionalnu nagradu zlatni Sempler 2015 za kampanju Telenor bankar. Na jednom od najvećih festivala u oblasti marketinških i advertajzing komunikacija u regionu, kampanja Telenor Bankar je osvojila zlatno priznanje u kategoriji Mobile.
telenor-bankar.jpg
Pr 

Kampanja Telenor bankar predstavlja svojevrsnu inovaciju u oblasti advertajzinga, budući da su u kreiranju mobilne aplikacije primenjene poslednje tehnologije poput Virtuelne realnosti, dok je sam način promocije poprvi put upotrebljen na ovimprostorima.
telenor-bankar.jpg
Pr 

Projekat je podrazumevao višemesečni angažman tima ljudi koji se sastojao od progamera, dizajnera, scenarista, producenata, glumca– sve ukupno nekoliko desetina ljudi u određenim fazama projekta.

Uz pomoć savremene tehnologije Virtuelnerealnosti kreirana je mobilna aplikacija Telenor banka Vodič, koja je za ciljimala da objasni sve postojeće usluge Telenor banke i kontakt sa korisnicima učini zanimljivim, a u istovreme da pruži sve potrebne informacije koje su klijentu važne da komunicira sa budućim korisnicima.
telenor-bankar.jpg
Pr 

U kreiranju aplikacije, primenjena je posebna Inverse cinematics tehnologija, koja je omogućila da prilikom skeniranja glumca u 3D tehnologiji, korisnik stiče ubedljiv utisak obraćanja virtuelne osobe. U promociji same aplikacije je korišćen integrisan pristup, kroz različite medije. Jedan od najatraktivnijih kanala komunikacije je bilo gostovanje virtuelnog bankara u emisiji “Veče sa IvanomIvanovićem” ,što je pristupkoji je primenjenprvi put u regionu.

Na ovogodišnjem Sempl festivalu je dodeljeno ukupno devet Goldern Semplera, Grand Sempler i Top SEMPL nagrada.